וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בטבע, אמא מגוננת על ילדיה. פה ראינו טירוף אחר"

16.9.2013 / 9:19

כוחות ההצלה והשוטרים שהגיעו לדירה בירושלים בה לפי החשד רצחה אם את שני ילדיה וניסתה לשים קץ לחייה, תיארו זירה יוצאת דופן. "אירוע קשה מבחינת האכזריות וכמות הדקירות"

צילום: עומר מירון, עריכה: יותם בן-דוד, קריינות: לירון בארי

(צילום: עומר מירון)

זמן קצר לאחר הרצח הכפול בירושלים, מתברר גודל הזוועה: כוחות המשטרה וההצלה שהגיעו הבוקר (שני) לדירה ברחוב עין גדי שבשכונת תלפיות, בה רצחה על פי החשד אם בת 36 את שני ילדיה וניסתה לשים קץ לחייה, גילו זירה קשה במיוחד. "ראינו אירועים קשים רבים, אבל האירוע הזה, מבחינת האכזריות שלו וכמות הדקירות בגופות, קשה במיוחד", תיאר מנכ"ל זק"א, יהודה משי זהב, שהגיע לזירת האירוע זמן קצר לאחר הקריאה הראשונית שהתקבלה במוקד. "בטבע, אנו רגילים לראות אם שמגוננת על הילדים שלה, ופה ראינו טירוף בדיוק אחר".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עלו לארצה עם אמם לפני כחצי שנה. שני הילדים/מערכת וואלה!, צילום מסך

מפקד מרחב מוריה, ניצב-משנה חיים בלומנפלד, שהגיע גם הוא לזירה סיפר כי הדיווח הראשוני על האירוע התקבל סמוך לשעה 7:00 בבוקר. "קיבלנו דיווח על אם שמתבצרת עם ילדיה בדירה", אמר. "שוטרים שהגיעו למקום מצאו דירה נעולה וכאשר עלה חשש לחיי הילדים, אחד השוטרים פרץ לדירה דרך המרפסת של השכן. שם התגלתה לו התמונה הקשה". לדבריו, האם הינה עולה חדשה מאוקראינה, גרושה וללא ילדים נוספים. "אחותה ישנה איתה בלילה והתעוררה למשמע צרחות של הילדים. היא ניסתה להיאבק בה וכשראתה שהיא לא מצליחה, הגיעה לאחד השכנים והזעיקה משם את כוחות המשטרה".

זירת רצח שני ילדים בירושלים. ספטמבר 2013. נועם מושקוביץ
שוטרים בזירת הרצח, הבוקר/נועם מושקוביץ

נצ"מ בלומנפלד סיפר עוד כי אביהם של הילדים, בני 5 ו-7 שעלו ארצה עם אמם השנה, נמצא כעת בחו"ל. הוריה של האם החשודה אינם שוהים בארץ גם כן. לדבריו, אחותה של החשודה הועברה לחקירת המשטרה. "המצב הנפשי של האם שהיא מתארת הוא לא משהו שאנו יכולים להסיק ממנו כרגע מסקנות", הסביר.

"משפחה טובה ושקטה"

שמעון אוסדון, המתגורר בקומת הקרקע בבניין, סיפר בשיחה עם וואלה! חדשות כי האם "גרה לבד עם הילדים והייתה נראית אם טובה. היא הייתה מוציאה אותם לטייל ולוקחת אותם לגנים באזור הטיילת. הם היו שקטים גם, קצת הציקו כשזרקו אבנים על הפחים אבל זה ילדים, מה לעשות. אף פעם לא שמענו צעקות מהדירה. היא הייתה אישה נחמדה אבל דיברה רק רוסית ולכן לא כל כך תקשרנו איתה. הגיעה לכאן לפני חצי שנה בערך".

זירת רצח שני ילדים בירושלים. ספטמבר 2013. נועם מושקוביץ
הבניין בו אירע הרצח על פי החשד/נועם מושקוביץ

אמם של הילדים, שעל פי החשד ניסתה לדקור עצמה למוות לאחר שדקרה את השניים, פונתה במצב קשה לבית החולים הדסה עין כרם בעיר. "כשהגענו לזירה התגלתה אלינו תמונה קשה", אמר לוואלה! חדשות פרמדיק מד"א זכי יהב שהוזעק למקום. לדבריו, במרכז הסלון הביתי שכבה האישה כבת 36 עם דקירות מרובות בפלג גופה העליון. "היא הייתה מעורפלת הכרה, ואחרי טיפול ראשוני פינינו אותה משם", סיפר.

בקצה אחד של הסלון שכב הילד בן ה-7 שבפלג גופו העליון דקירה עמוקה. לפי מד"א הוא היה ללא סימני חיים, ונאלצו לקבוע את מותו במקום. "בקצה השני של הסלון שכבה ילדה בת 5 עם סימני דקירה רבים בפלג גופה העליון, ללא רוח חיים, וגם פה נאלצנו לקבוע את מותה", אמר יהב. דובר מד"א, זכי הלר, הוסיף: "לא היה ניתן לתקשר עם האם. היא קיבלה טיפול רפואי ראשוני במקום ופונתה מהזירה". מבית החולים נמסר כי לא נשקפת סכנה לחייה.

חשד: אם דקרה למוות את שני ילדיה בירושלים

לפניות לכתב יאיר אלטמן: talk2yaira@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully