וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: פלסטינים רוגמים ג'יפ מג"ב שבא לסייע להם

כוח מג"ב שהגיע לכפר ענתא ביום כיפור בעקבות תקרית ירי פנים-פלסטינית "התקבל" על ידי המון זועם בבקבוקי תבערה, בלוקים ופחים. כדי למנוע הסלמה, יצאו הלוחמים מהמקום

צילום: סרטון חובבים שהועלה לרשת

התגרות אלימה: כוחות משטרה ומשמר הגבול, שנקראו במהלך יום כיפור (שבת) לטפל בתקרית פנים-פלסטינית, שגבתה את חייהם של שני בני אדם - נתקלו ב"קבלת פנים" בדמות ידויי אבנים, בלוקים ופחי צבע.

המקרה אירע אתמול בשעות הצהריים, כשצום יום הכיפורים בעיצומו. עם זאת, נוכח הדיווח על הרוגים ופצועים בסכסוך משפחתי בכפר ענתא, הוזעקו הכוחות כדי לסייע בטיפול בתקרית וכדי למנוע הידרדרות נוספת במצב. לאחר שהושלמה המשימה, ועם יציאת הלוחמים, הותקפו הכוחות על ידי המון פורע שיידה לעברם בקבוקי תבערה, סלעים, בקבוקי צבע ועוד. על מנת למנוע הסלמה ופגיעה בנפש, הן מצד הלוחמים והן מצד תושבי הכפר, המשיכו הכוחות בנסיעה. האירוע הסתיים ללא נפגעים, אולם נזק נגרם למספר כלי רכב.

אולם מקרי תקיפה נרשמו לא רק בתחומי יהודה ושומרון, אלא גם בתוך הקו הירוק. ממד"א נמסר כי נרשמו ארבעה תקריות של ידויי אבנים והפרעה לאמבולנסים על ידי ילדים ובני נוער בערים קריית שמונה, חולון, באר שבע ונתניה. בנוסף, במהלך החג נגרם נזק לחמישה קברים בבית העלמין שבקיבוץ מזרע. אלמונים הזיזו מצבות וכן גרמו נזק לשישה עציצים. משטרת עפולה פתחה בחקירה.

לקריאה נוספת:
רשיונם של 9 נהגים שיכורים נשלל במהלך יום הכיפורים
כעס בימין: פעילים פונו ממאחז בבנימין ביום הכיפורים
פלסטיני פתח באש לעבר כוח צה”ל בקבר יוסף, ונפצע קשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully