וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טביעת הילדה בת ה-4 במקווה: "מתה כשאיש לא מסביבה"

המשטרה בודקת חשד לרשלנות בשל העובדה ששער המקווה, השייך לעיריית בני ברק, הושאר פתוח. האחראי למקווה מטעם העירייה יובא לחקירה. העירייה: "חוששים שפרצו את הדלת"

צילום: דניאל בוק, עריכה: גדי וינסטוק

חוקרי משטרת דן ממשיכים לחקור הבוקר (ראשון) את מותה הטראגי של הילדה בת הארבע שטבעה אתמול למוות במקווה בבני ברק. הילדה נכנסה למקווה שברחוב נויפלד בעיר כשהיא מלווה בשני אחיה בלבד, דרך שער שהושאר פתוח, והמשטרה בודקת חשד לרשלנות.

בין היתר נבדק מדוע שער המקווה, הנמצא בבעלות עיריית בני ברק, לא היה נעול. האחראי למקווה מטעם העירייה ייחקר הבוקר במשטרה, כמו גם בעלי תפקידים בנושא תפעול המקווה. יש לציין כי מקוואות אינם נדרשים לקבל רישוי של המשטרה.

המקווה בבני ברק בו טבעה למוות ילדה במהלך יום כיפור. דרור עינב
בודקים למה הוא לא היה נעול. המקווה בבני ברק/דרור עינב

"לא נתפס, ילדה קטנה ששיחקה עם חברותיה בכניסה למקווה השכונתי, סיימה את חייה בצורה טרגית כל כך, בתוך בריכת המים של המקווה, כשאיש לא מסביבה", מסר יוני מרטין, חובש מתנדב איחוד הצלה שהיה נוכח בזירה. הוא סיפר כי האב הגיע בעת שביצעו בילדה החייאה באמבולנס, לאחר שקראו לו מבית כנסת סמוך. "האב התיישב בכיסא שליד הנהג, שבר כלי, ומירר בבכי", סיפר.

הילדה אותרה בתוך המים על ידי עובר אורח שעבר במקום והוציאה. ככל הנראה אחיה של הילדה, בני חמש ושש. צוות מגן דוד אדום שהוזעק למקום פינה אותה לבית החולים שניידר במצב אנוש לאחר החייאה, ולאחר זמן קצר נקבע מותה.

לדברי החובשים שהגיעו למקום, הילדה ככל הנראה נכנסה עם כמה ילדים נוספים למקווה, החליקה שם וטבעה. אחת הילדות שהיו איתה רצה החוצה וקראה לעזרה כדי להוציא אותה מהמים ושני גברים הוציאו אותה למדרכה שמתחת למקווה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
המקווה בבני ברק בו טבעה למוות ילדה במהלך יום כיפור. דרור עינב
הילדה אותרה על ידי עובר אורח/דרור עינב

לדברי זאב פרוינד, מהצלה גוש דן, שטיפל בילדה וליווה לאחר מכן את האב: "האבא היה שבור לגמרי. הוא ציין שהיא ילדה מאוד אחראית. היא אף פעם לא הולכת לאזור הזה לשחק אלא רק בגן השעשועים שקרוב לביתם, הנמצא מספר רחובות משם. היא לא הולכת בלי אחותה או בלי רשות. לפי מה שהבנתי ממנו היא הייתה הכי קשורה אליו מבין הילדים". לדברי פרוינד, אף האב מודע לכך שיצטרכו לחקור האם הייתה רשלנות מצד גורמים ברשות אך ללא קשר הוא מקבל את דין שמיים שילדתו מצאה את מותה ביום הכיפורים.

למשפחה שני בנים ובת אחת נוספת. בני המשפחה מכונסים בביתם בתום ההלוויה, שנערכה אתמול בלילה. לדברי מכריהם, "מדובר בטרגדיה קשה מאוד. לא פשוט לאבד בצורה כזו ילדה".

מעיריית בני ברק נמסר בתגובה כי במקווה ישנו שעון חשמלי לסגירת שערי המקווה, ובהתאם לבדיקות נמצא כי השעון פעל והדלתות נסגרו. "ישנו חשש לפריצת הדלת, וייתכן שהדבר נבע מתוך רצון להוצאת כספים מכספת, כשבפועל, מדי יום, הקופה מרוקנת. נושא נמצא בחקירה משטרתית, ואנו ממתינים לתוצאות החקירה למקרה הטראגי והכואב".

לקריאה נוספת:
בן 26 טבע למוות בבריכה במסיבה בשגרירות ניגריה
סוף שבוע קטלני: חמישה מתרחצים טבעו למוות
נכנס למים על מנת להוציא את ילדיו - וטבע למוות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully