וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורשע ברצח צעיר: "חששתי שיתקוף אותי מינית"

גלעד גרוסמן

2.9.2013 / 11:13

יונתן ימר בן ה-27 מנתניה טען כי עבר סחיטה, איומים ומעשה סדום מצד הקורבן, ירון איילין, אולם השופטים דחו את טיעוניו. "פעל באופן מחושב והבין את תוצאות מעשיו בזמן אמת"

בית המשפט המחוזי בלוד הרשיע הבוקר (שני) את יונתן ימר, בן 27 מנתניה, ברצח של ירון איילין, שהיה בן 24 בעת שנרצח ב-2010. השופטים דחו את טענתו של ימר לפיה הרג את המנוח כהגנה עצמית, משום שחשש שיתקוף אותו מינית, אחרי שביצע בו מעשי סדום בעבר .

בכתב האישום נטען כי ימר רצח את איילין בעקבות סכסוך כספי בין השניים. עוד נטען כי ביום הרצח ימר היה שתוי, והשניים שוחחו עד שזה התנפל על הקורבן מאחור, חנק אותו והכה בראשו באמצעות לבנה כמה פעמים. לאחר מכן, גרר אותו עד למכולת אשפה שהייתה בסמוך.

שעות אחדות לאחר מכן, ימר הסגיר את עצמו למשטרה והודה בביצוע המעשה. הוא טען כי פחד מאיילין, וכי הוא סחט ממנו כספים כמה פעמים. פרקליטו של ימר, עו"ד אלון אייזנברג, טען כי הוא סבל מקנטור מתמשך מצד הקורבן, כמו גם מהשפלה ומביזוי, מגניבות, מסחיטה ומאיומים, והשיא היה כשביצע בו מעשי סדום.

כאמור, בית המשפט דחה את הטענה בדבר הגנה עצמית וקבע כי ימר קיבל החלטה מחושבת שזהו המוצא היחיד שלו, וגם הסביר כי המית את איילין בשל מעשי הסדום, דרישתו הכספית והאיומים. השופטים קבעו כי מדברים אלה עולה שמה שהניע את ימר היה הרצון לנקום בנרצח על הפגיעה המינית ולהשתחרר ממנו אחת ולתמיד.

"עדותו המפורטת והברורה על פעולותיו באותו לילה מצביעה על כל שהנאשם היה במלוא חושיו, פעל באופן מחושב והבין את תוצאות מעשיו בזמן אמת", נכתב בהכרעת הדין. עוד קבעו השופטים כי עדותו של הנאשם בבית המשפט לא עולה בקנה אחד עם הגרסה שמסר במשטרה.

התובע, עו"ד מיקי פורן מפרקליטות מחוז המרכז, ביקש לעצור את ימר באופן מידי לאור הרשעתו ברצח. כמו כן, הוא טען כי ימר מהווה סכנה לציבור.

עוד בנושא:
החשוד ברצח צעיר בנתניה הסגיר עצמו למשטרה
חשד לרצח בנתניה: גופה נמצאה במרכז מסחרי

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • נתניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully