וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרב עובדיה יוסף אושפז בטיפול נמרץ; "בהכרה מלאה"

2.9.2013 / 1:33

בשל החמרה במצבו אושפז הרב בן ה-93 בבית החולים הדסה עין כרם לצורך טיפול אנטיביוטי בזיהום שממנו הוא סובל. דרעי, ששהה לצדו: "המצב ברוך השם יציב, המשיכו בתפילות"

הרב עובדיה יוסף אושפז הלילה (שני) במחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים הדסה עין כרם שבירושלים, לאחר שנרשמה החמרה במצבו הבריאותי. מדוברות בית החולים נמסר כי לאחר שרופאו האישי, פרופ' יוחנן שטסמן, בדק אותו בביתו, ובהתייעצות עם הרופאים המטפלים, הוחלט לאשפז את הרב ביחידה לקבלת טיפול אנטיביוטי בשל זיהום שממנו הוא סובל. עוד נמסר כי הרב בהכרה מלאה ואינו מונשם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הרב יוסף בבית החולים הדסה עין כרם בחודש ינואר/מערכת וואלה!, צילום מסך

הרב בן ה-93 סובל לאחרונה מזיהום ומכאבים עזים בגופו. בשבוע שעבר שוחרר הרב יוסף מבית החולים לאחר חמישה ימי אשפוז. את השבת האחרונה העביר בביתו בשכונת הר נוף שבירושלים. אתמול בבוקר הגיע הרב לבדיקות בבית החולים ושוחרר לנוח בביתו. זו הפעם השלישית שהרב אושפז בבית החולים בשבוע האחרון. בניגוד לפעמים קודמות, הרב פונה אמש בניידת טיפול נמרץ של מגן דוד אדום ואושפז ביחידה לטיפול נמרץ פנימי.

מחוץ לחדרו של הרב יוסף שהו הלילה בני משפחתו, מקורביו וכן חברי הכנסת של ש"ס, אריה דרעי, אלי ישי ואריאל אטיאס. ח"כ דרעי עדכן בדף הפייסבוק שלו על מצבו של הרב: "המצב ברוך השם יציב יותר כעת, המשיכו בתפילות". אחד ממקורבי הרב יוסף הוסיף כי "דלקת ממנה סובל לאחרונה הרב גרמה לירידה בלחץ דם ולחום קל. הרב בהכרה מלאה, אך בהתחשב בגילו המופלג, צריכים להרבות בתפילות".

ברחוב החרדי הביעו גם הלילה דאגה בעקבות מצבו של הרב. אמש נערכה תפילת המונים בכותל המערבי, לשם הגיעו מאות מתפללים. גם הרב הראשי לשעבר, שלמה עמאר, השתתף בתפילה. המנהיג הליטאי חרדי, הרב אהרון שטיינמן עודכן במצבו של מנהיגה הרוחני של תנועת ש"ס והחל לומר פרקי תהילים לרפואתו. הבוקר יפתחו בהיכלי הישיבות והכוללים את סדר היום בתפילות לרפואת הרב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully