וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסע הרצח בדבורייה - שלב אחרי שלב. המהדורה המלאה

1.9.2013 / 14:00

בבית החולים רמב"ם מחכים בני משפחה רבים לבשורה חיובית מחדר הניתוח, שם מטופלת במצב אנוש בתו של החשוד במעשי הרצח, שנורתה גם היא. "ראיתי בנות שנורו בראש. הוא השתגע"

מערכת וואלה!

מאת יוסי אליאס, שבתי בנדט וקובי מנדל

בני משפחה רבים ממתינים במתיחות מחוץ לחדר ניתוח בבית החולים רמב"ם בחיפה, שבו מנותחת בת המשפחה, נערה בת 15, שנפצעה אנושות במסע הירי בדבורייה הבוקר (ראשון), שבו חשוד אביה. על פי החשד, האיש, בשיר נג'אר בן ה-48, ירה בשתי בנותיו בנות 15 ו-16, הגדולה בהן, מאדלין, מתה מאוחר יותר מפצעיה.

אז הוא הגיע לבית האבות בו עובדת גרושתו, זוהיירה ג'יג'יני בת ה-37, ורצח אותה ביריות, כמו גם את בתם בת החמש, למא. לאחר מכן המשיך לדירה בכפר שם רצח לפי החשד את עבד א-סלאם עזאיזה בן ה-55, שעבד כמנהל האחזקה של בית האבות. בסופו של דבר, עזב את הכפר והתאבד בירייה בזירה נפרדת בין דבורייה לאיכסאל. "הוא הרס שלוש משפחות", אמר אחד מבני המשפחה, והדגיש כי במציאות הקיימת בישראל, האצבע לוחצת על ההדק בקלות יתרה.

"ב-8:15 פתחתי את שער בית הספר ושמעתי שתי יריות. לא הבנתי מה קורה, פתאום ראיתי שתי בנות ששוכבות על הרצפה עם יריות ודם בראש", סיפר לוואלה! חדשות קנוואת וואד, עד ראייה לירי הנערות. "זה מזעזע את כל דבורייה, כולם בהלם. לא ראיתי את היורה אבל הבנתי שמדובר באבא של הבנות, לא ידוע מה קרה לו. הוא השתגע", הוסיף.

בעוד ששוטרי מחוז הצפון ממשיכים לחקור את הנסיבות שהובילו למסע הירי הקטלני בגליל, עובדי בית האבות בכפר, שבו נורו למוות הגרושה ובתה בת החמש, התאספו במקום וניסו לעכל את שאירע. "האווירה כאן טראגית וקשה, עובדת המקום ובתה נורו", סיפר לוואלה! חדשות עבד, מנהל שירותי הסיעוד בבית האבות, שבו מתגוררים כ-120 דיירים. לדבריו, כוחות רבים של משטרה הגיעו למקום, החלו לאסוף ראיות מזירת הירי ולגבות עדויות מהעובדים.

הוא הוסיף כי שמע על התקרית כשהיה בביתו ומיהר למקום. "התקרית אירעה בקומת השירות, היכן שנמצאת המכבסה, ולא בקומות שבהן מתגוררים הדיירים", הסביר עבד. הוא ציין כי העובדים יצרו קשר עם משפחותיהם, סיפרו להם על שאירע וביקשו להרגיע אותם. חלק מבני המשפחות הגיעו אל קרוביהם המתגוררים במקום.

"כשהגענו לשכונת זייתון, הבחנו בגבר בשנות ה-50 כשהוא שוכב בכניסה לבית, ירוי עם כמה פצעי ירי בגופו. הוא היה מחוסר הכרה", אמר פרמדיק מד"א שי שלמה, שהעניק טיפול רפואי לאחד הנרצחים. "התחלנו מיד להעניק לו טיפול רפואי ולפנות אותו לבית החולים תוך שאנחנו מבצעים בו פעולות החייאה. מצבו היה אנוש ובכניסה לבית החולים נקבע מותו".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

פרמדיק מד"א דוד פחימה, שהוזעק גם כן לכפר דבורייה, סיפר: "סמוך לבניין המועצה מצאנו מוטלות על הכביש שתי נערות כבנות 15. לפי התלבושת והתיקים שהיו איתן נראה כי הן היו בדרכן לבית הספר". פחימה הוסיף כי שתי הנערות נורו בראשן. אחת מהן פונתה במסוק מד"א לבית החולים, והשנייה פונתה באמבולנס לקבלת טיפול רפואי. "מדובר בזירה קשה, הייתה המולה גדולה במקום ואנשים נראו מבוהלים", הוסיף פחימה.


מסע ירי בצפון: גבר חשוד שרצח את גרושתו ואת בנותיו והתאבד

עוד במהדורה:

למרות כל ניסיונות ההרגעה - הציבור הישראלי חושש שבמקרה של תקיפה אמריקנית אסד יתקוף את ישראל. מנתוני מדד השלום עולה ש-45% מהציבור פשוט לא מאמין למסרים המרגיעים של קברניטי המדינה, ונערכים בהתאם לתרחיש בו סוריה תתקוף את ישראל.

עלות סל הקניות לחג זינקה בעשרות אחוזים: שלושה ימים לראש השנה, אחרי שהחופשה והחזרה לבית הספר באוגוסט גמרו לנו את הכסף הגיעו ספטמבר והחגים והגדילו עוד יותר את המינוס. עכשיו גם מתברר - השנה יקר יותר לחגוג מבשנה שעברה.

האם ז'אנר הריאליטי עבר את השיא? אחרי הגמר של המרוץ למיליון אתמול, נסגרה עונת הריאליטי של הקיץ הנוכחי. מגמת הצמיחה נבלמה, אפשר לראות אפילו ירידה בנתוני הרייטינג בהשוואה לעונות הקודמות. דוד ורטהיים, עורך וואלה ברנז'ה מסביר מה המשמעות בירידה הכללית בשיחות המסדרון על הריאליטי.

התחזית: היום ירידה קלה בטמפרטורות ומזג אוויר רגיל לעונה, מחר עלייה קלה בטמפרטורות.

צפו במהדורה המלאה של וואלה! חדשות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully