וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעומר מתכוננים להדחת ראש המועצה: "היישוב קפא"

רמי שני

30.8.2013 / 19:00

ארבעה מתושביו של היישוב הדרומי האמיד החליטו להציג חזית אחידה ולהדיח את ראש המועצה, חבר הכנסת לשעבר פיני בדש, שמכהן בתפקידו כבר 23 שנים: "שילך הביתה עם זר פרחים"

ביישוב עומר שליד באר שבע, המונה כ-8,000 תושבים, מכהן כבר 23 שנים חבר הכנסת לשעבר פיני בדש בתפקיד ראש המועצה המקומית. כעת, לאחר כל כך הרבה שנים שראו אותו מחזיק במשרה הרמה, החליטו ארבעה מתושבי המקום להנהיג חזית אחידה ולהדיח אותו מכיסאו. "ניסיתי במשך שבועיים לכנס את כל המועמדים כדי לגבש חזית אחידה ולא מפוצלת מול ההנהגה הנוכחית ולהחליף אותה", אומר אחד המועמדים, עו"ד רפי בוקר, בן 54.

"אחרי 23 שנים, גם מי שהיה טוב, כבר לא טוב. היישוב קפא. שום דבר לא התקדם בו עשר שנים. כל בחירות יש הבטחות שלא מתממשות. אם הוא חושב שלהריץ טרקטורים לשיפור תשתיות בישוב שלושה חודשים לפני בחירות יביא לו בוחרים הוא טועה. בדש צריך לפרוש עכשיו כדי שלא יגורש. שיפרוש, ילך הביתה עם זר פרחים וימצא מקומות אחרים להפעיל בהם את הכוחות שלו. כאן הוא פשוט עייף".

ציון אלמלם, אוגוסט 2013. באדיבות המצולמים
אסון. ציון אלמלם/באדיבות המצולמים

שלושת המועמדים הנוספים שחברו יחד עם עו"ד בוקר כדי להדיח את בדש הם: מורה הנהיגה שלומי אטיאס, איש שיווק בחברת משקאות ראובן סיטבון ותושב היישוב ציון אלמלם המשמש היום כמזכיר המועצה במיתר. אלמלם, בן 50, הועמד בראש רביעיית המורדים. על סדר יומו נמצאים כמה עניינים דחופים ביותר הדורשים תיקון ביישוב הדרומי האמיד. הדגל העיקרי, לטענתו, הוא מצב החינוך במקום.

"ב-2011 היו זכאים לקבל תעודות בגרות 61%. זה אסון", הוא תוקף. "שנתיים קודם היו מעל 80%. הייתה גרירת רגליים ארוכה מאד בכל מה שקשור לבחירת מנהל לבית ספר היסודי כאן והתוצאות היו מידיות. פיני כבר לא כאן. הוא כבר לא מנהל את הישוב. הוא נלחם נגד הבדואים ומנציח בעיה שכבר לא קיימת. את המצב של התשתיות ביישוב הוא בקושי רואה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין לי תעודת גננת. פיני בדש/מערכת וואלה!, צילום מסך

אף שבעומר הוקמה לאחרונה שכונה חדשה שנועדה בעיקר לאנשי צבא, והוכנו גם מגרשים נוספים לבנייה, את התושבים, טוען אלמלם, זה לא מספק. "היישוב בתרדמת. שום דבר לא מתפתח כאן. צריך להחליף את ההנהגה ומהר", הוא אומר.
פיני בדש מסר בתגובה כי "עד אתמול הם השמיצו אחד את השני, ומאחר שאין לי תעודת גננת, אני מנוע מלעסוק בזה. אני שמח שגרמתי לשלום בית. שנה טובה ושקטה לכל תושבי מדינת ישראל".

עוד על הבחירות לרשויות המקומיות:
עיוור מתמודד למועצת נתיבות: "רוצה להגיע לכנסת"
מודיעין - מפהקים כל הדרך אל הקלפי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully