וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: עצור בחקירה מטיח ראשו בקיר ושובר אותו

30.8.2013 / 9:27

תושב מזרח ירושלים נעצר לאחר שלא עצר במחסום והובא לתחנת המשטרה בראשון לציון. הוא הכחיש כי נהג ברכב, וצעק לאחד השוטרים: "תרביץ, תרביץ!", לפני שהטיח את ראשו בקיר

צילום:ללא קרדיט עריכה: טל רזניק

ללכת עם הראש בקיר: נהג שנעצר לאחרונה בשל עבירת תנועה והובא לחקירה בתחנת המשטרה בראשון לציון איבד את עשתונותיו בחדר החקירות והטיח את ראשו בקיר – עד ששבר אותו. האירוע תועד באמצעות מצלמה שהוצבה בחדר החקירות.

האירוע התרחש לפני כשלושה שבועות, אז במהלך פעילות של שוטרי תחנת ראשון לציון בתחום התנועה נעצר נהג ממזרח ירושלים שלא ציית להוראות העצירה במחסום, שהוקם באחד מכבישי העיר - והמשיך בנסיעתו. לאחר מעצרו, סירב הנהג גם לעבור בדיקת אלכוהול. הוא הובא לתחנת המשטרה ובמהלך תחקורו הכחיש הנהג, שהיה שיכור, שהוא נהג ברכב שפרץ את המחסום.

נעצר על נהיגה בשכרות והטיח ראשו בקיר.
נעצר על נהיגה בשכרות והטיח ראשו בקיר

בתיעוד המקרה ניתן לראות חלק מתחקורו של הנהג, שבמהלכו הוא מתעקש: "אני לא נהגתי, אני לא נהגתי. אני לא נוהג, מצאתם אותי ברחוב". לאחר שהבין שהוא מצולם על יד אחד השוטרים החל לצעוק: "מה אתה מצלם? תוריד, תוריד. אתם קופצים עלי כולם מה יש לכם?". בשלב זה, הוא פונה לאחד השוטרים ואומר לו: "תרביץ, תרביץ!" ומתחיל לדפוק את ראשו בקיר הגבס פעמים רבות עד שהקיר נשבר.

השוטרים שנכחו במקום הצליחו בסופו של דבר להרגיע אותו, ובתום חקירתו הוא שוחרר לביתו. רישיון הנהיגה שלו נשלל ל-30 יום, ורכבו הוחרם.

לקריאה נוספת:
תיעוד: שוטר משמר הגבול סוטר לעציר כפות בחברון
תיעוד: נעצר בידי שוטר ונפצע אנושות מזרוע מנוף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully