וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הצנזורה מטפלת כעת בחמישה מקרים שלא תדעו עליהם"

26.8.2013 / 14:30

סימה ואקנין טענה בוועידת המשפט של לשכת עורכי הדין מחוז תל אביב והמרכז ואתר וואלה! חדשות כי כנראה "לא היה נכון לפרסם את סיפורו של האסיר X, בן זיגייר"

מערכת וואלה!

"הצנזורה מטפלת כרגע בחמישה מקרים שלא תדעו", כך חשפה בצהריים (שני) הצנזורית הראשית, סימה ואקנין בוועידת המשפט של לשכת עורכי הדין מחוז תל אביב והמרכז ואתר וואלה! חדשות. היא טענה עוד כי בניגוד לאמונה המקובלת, בישראל ניתן לשמור על סודות מבלי שיתגלו. "גם בן זיגייר לא פורסם במשך שלוש שנים, וכנראה שהיה נכון שלא לפרסם", ציינה ואקנין, "גם אני וגם אתם לא יודעים אם בשלוש השנים האלה נמנע נזק". בהמשך אמרה ואקנין: "ביטחון המדינה הוא לא פרה קדושה".

הפאנל הרביעי של הוועידה המסורתית, המתקיימת השנה בחסות אתר וואלה! חדשות במלון אינטרקונטיננטל בתל אביב, מתקיים תחת הכותרת "סוביודיצה - עיקרון פומביות ההליך המשפטי ויחסי הגומלין בין התקשורת לבית המשפט". את המושב מנחה עורך הדין יובל יועז, הפרשן המשפטי של עיתון גלובס. יו"ר המושב היא עורכת הדין ענת סבידור גולדנצוויג, המשנה לפרקליטת מחוז המרכז.

כמו כן, משתתפים בפאנל שופט בית המשפט העליון, ניל הנדל; הצנזורית הראשית, תת-אלוף סימה וואקנין גיל; ח"כ מירי רגב (הליכוד-ביתנו); ח"כ איתן כבל (מפלגת העבודה); יו"ר מחוז חיפה בלשכת עורכי הדין, יוסי חכם; יו"ר משותף של הוועדה לעניינים פליליים במחוז תל אביב והמרכז, עו"ד אורי קינן; נשיא בית הדין המשמעתי של מחוז תל אביב והמרכז, עו"ד ציון אמיר, שייצג את נשיא המדינה לשעבר משה קצב במשפט בו הורשע באונס; ועורך הדין פנחס רובין.

כאמור, מדובר במושב הרביעי מתוך חמישה שישודרו במלואם בוואלה! חדשות לאורך כל היום. בכינוס משתתפים בכירים במערכת המשפט, שרים וחברי כנסת וחוקרי משטרה בכירים. היום יינעל בשעה 16:30 בטקס פתיחת שנת המשפט, בהשתתפות שרת המשפטים, ציפי לבני, נשיא בית המשפט העליון, אשר גרוניס, פרקליט המדינה, משה לדור והיועץ המשפטי לממשלה, עו"ד יהודה וינשטיין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully