וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו על הירי מלבנון: "נפגע במי שיפגע בנו"

22.8.2013 / 18:36

אחרי השיגורים מלבנון אמר ראש הממשלה כי ישראל פועלת בכל החזיתות, ומפעילה אמצעים מגוונים של הגנה סיכול. בצה"ל מדגישים כי הם רואים את ממשלת לבנון כאחראית לירי מתחומה

צילום: אדריאן הרבשטיין, ערן גילווארג, לע"מ, עריכה: מיכאל ברגמן, קריינות: לירון בארי

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הגיב לפנות ערב (חמישי) לירי הרקטות מלבנון לגליל המערבי, בהודעה שפורסמה מטעמו. "לפני זמן קצר נורו רקטות משטחה של לבנון לגליל המערבי", אמר ראש הממשלה. "אנחנו פועלים בכל החזיתות – בצפון ובדרום, כדי להגן על אזרחי ישראל מפני ההתקפות הללו. אנחנו מפעילים אמצעים מגוונים, גם של הגנה וגם של סיכול, ואנחנו פועלים באחריות. המדיניות שלנו ברורה: גם להגן וגם לסכל. יידע כל מי שפוגע בנו, יידע כל מי שמנסה לפגוע בנו - שאנחנו נפגע בו".

במסגרת המטח שנורה בסביבות 16:30 אחר הצהריים, נורו ארבע רקטות לישראל, שתיים מהו התפוצצו ביישובים ואחת יורטה על ידי כיפת ברזל. נזק נגרם לרכוש בשני יישובים, וארבעה מתושבי האזור שלקו בחרדה פונו לבית החולים בנהריה. גורמים ביטחוניים ומדיניים בישראל העריכו כי חיזבאללה אינו עומד מאחורי הירי, אלא ארגון ג'יהאד עולמי שהתמקם בלבנון.

קטיושות בצפון. אדריאן הרבשטיין
שרידי רקטה שאותרו באחד היישובים בגליל המערבי, היום/אדריאן הרבשטיין

בדבריו היום התייחס נתניהו גם לדיווחים על שימוש אפשרי בנשק כימי בסוריה, שלדבריו "מעוררים אפשרות של ביצוע פשע חמור ביותר של המשטר הסורי באזרחיו". לדברי נתניהו, "המעשה הזה התווסף לפשעים החמורים שהמשטר הסורי מבצע בסיוע איראן וחיזבאללה באזרחי סוריה. זה אבסורד שחוקרי האו"ם, שנמצאים עכשיו בדמשק, כדי לחקור אפשרות של שימוש בנשק כימי, מנועים על ידי המשטר הסורי מלהגיע לאזורים המוכים".

עוד הוסיף ראש הממשלה: "צריך להבין שסוריה היא מגרש הניסויים של איראן. איראן עוקבת היטב כיצד העולם מגיב לפעולות הנפשעות של סוריה ושל חיזבאללה, הזרוע הקדמית שלה. האירועים האחרונים רק מוכיחים פעם נוספת שאסור ש?ל?משטרים המסוכנים ביותר בעולם, יהיה הנשק המסוכן ביותר בעולם".

הרמטכ"ל בני גנץ כינס הערב הערכת מצב בשיתוף מפקדי הצבא. בצה"ל מדגישים כי ממשלת לבנון "אחראית לירי אשר יצא מתחומה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
קטיושות בצפון. אדריאן הרבשטיין
נזקי הנפילות ביישוב בצפון, היום/אדריאן הרבשטיין
קטיושות בצפון. אדריאן הרבשטיין
ילדי היישוב בצפון סוקרים את נקודת הנפילה/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully