וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כשאתם מביטים בגופות ילדי סוריה - דמיינו את ילדיכם". המהדורה המלאה

22.8.2013 / 14:00

בטור נרגש שכתב אופוזיציונר סורי לוואלה! חדשות, הוא מבקר את העולם על אי-התערבותו בנעשה בארצו, משווה בין אסד להיטלר ומבקש: "לכל בעלי המצפון בעולם – עזרו לעם הסורי"

מערכת וואלה!

סוריה מתעוררת כל יום אל טבח חדש. סוריה מתעוררת כל יום אל מרחץ דמים חדש. אך אתמול היא התעוררה אל שואה חדשה, שואה של נשק כימי שבו השתמש הפושע בשאר אסד נגד ילדים. מאחורי השליט הסורי הנפשע ניצבות איראן ורוסיה, שהעניקו לו את הנשק הכימי, כמו גם חיזבאללה ומליציות המוות העיראקיות-שיעיות. אתמול בבוקר הם רצחו יותר מ-1,200 בני אדם כאשר פיזרו באזור דמשק גז סארין וחרדל שקטל את גופם של ילדינו.

אנשינו נרצחו בה בשעה שפקחים ומומחים מטעם האו"ם הגיעו לדמשק, במטרה לבדוק אם אסד השתמש בנשק כימי. בעזות מצח שאין כדוגמתה, העניק להם אסד את התשובה שחיפשו, כאשר עשה שימוש בנשק כימי לאור יום נגד העם הסורי.

היכן הקהילייה הבינלאומית והאו"ם המדברים בשם הגנת בני האדם? היכן אובמה, אשר הצהיר ששימוש של אסד בנשק כימי הוא קו אדום מבחינת ארצות הברית? כאשר היטלר ביצע שואה נגד היהודים היה העולם מתורבת פחות, והיה שקוע בבוץ של מלחמת העולם השנייה. אולם כיצד זה מאפשר העולם של ימינו, העולם של המאה ה-21, לרצוח מספר כזה של אנשים תוך שעה אחת בלבד?

נסראללה מימש את איומו להגיע עד "מעבר לחיפה"

מובן שהעדה העלווית של בשאר אסד והשיעים בעיראק, באיראן ובלבנון, צוהלים היום על הרג ילדים סונים, אשר משולים בעיניהם ליהודים. פסקי הלכה של אנשי דת שיעים – אשר מסיתים לרצח העם הסורי בכלל ולרצח בניו הסונים בפרט – קבעו שהסונים הם "הצד השני של המטבע היהודי". זאת מכיוון שבראייתם היהודים והסונים הווהאבים במפרץ כרתו ברית עם המהפכה שלנו.

הפושע חסן נסראללה מימש היום את איומו להגיע עד "מעבר לחיפה", כאשר הפציץ את דמשק. הפושע בשאר אסד מימש היום את זכות התגובה על הפצצות חיל האוויר הישראלי, אותה הוא נוצר זה שנים, כאשר השתמש בנשק כימי. איראן בודקת היום את כוריה הגרעיניים והכימיים נגד "היהודים" הסורים ומבצעת את מכת המנע שלה נגד "הישראלים" הסורים. רוסיה, מצדה, פועלת כפרוצה המתמסרת לכל מי שמוכן לשלם לה את הסכום המרבי.

המצפון האנושי מת, והעתיד גרוע מההווה. הפשע של אתמול הוא רק חוליה ראשונה בשרשרת הפשעים שעוד אורבים בפתח. האם ישנו משטר קיצוני וטרוריסטי יותר מזה של אסד? העולם מבקש פתרון פוליטי למשבר בסוריה, אך כיצד הדבר אפשרי כאשר הנשיא הסורי משתמש בנשק כימי? כאשר אתם מביטים בתמונות הילדים הסורים המתים, דמיינו את ילדיכם שלכם. אני קורא לכל בעלי המצפון החופשי בכל מדינות העולם להיחלץ לעזרתו של העם הסורי.

פרטי הכותב שמורים במערכת.

תרגם מערבית: אופיר וינטר

עוד במהדורה:

נשיא מצרים מובארק משתחרר, אחרי שנתיים וחצי בכלא. לצד הסיקור הנרחב בישראל ובעולם, למרבה ההפתעה המצרים לא מאוד מתרגשים. בשיחה מיוחדת מקהיר מסביר מוניר מחמוד שהמצרי הממוצע עסוק כעת יותר בדאגה לבטחונו האישי, על רקע האירועים האלימים במדינה.

ליגת העל חוזרת בשבת- ולמרות הקיץ הסוער שעבר על הכדורגל הישראלי איכשהו זה ממש עובר מתחת לרדאר. מתי איבד הכדורגל הישראלי את הבאזז? דוד רוזנטל, סגן עורך וואלה! ספורט, חושב שחובת ההוכחה מוטלת על הקבוצות.

רגע לפני שהשבוע הזה מסתיים: מה הקשר בין נינט טייב לחוסני מובארק? הכותרות והסיפורים שעשו את השבוע שחלף. השבוע בדקה.

התחזית: לפני סיום התחזית, היום נעים ומעונן חלקית, ממחר ירידה קלה בטמפרטורות והכבדה בעומס החום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully