וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

IBM תקים מרכז מחקר להגנת סייבר בבאר שבע

רמי שני

19.8.2013 / 21:45

ראש העיר בישר כי ענקית המחשבים תקים חממה למחקר ופיתוח באוניברסיטת בן גוריון. בשלב הראשון המהלך ייצור 30 מקומות עבודה וייתכן כי סטודנטים ישולבו בעבודה במרכז בהמשך

עוד חברת היי-טק בנגב: ענקית המחשבים IBM תקים את מרכז הסייבר שלה באוניברסיטת בן גוריון בבאר שבע – כך הודיע היום (שני) מנכ"ל חברת המחשבים לראש העיר, רוביק דנילוביץ'. בעמוד הפייסבוק שלו, שיבח דנילוביץ' את המהלך וכתב כי מדובר ב"שלב חשוב ומשמעותי של באר שבע למרכז הסייבר של מדינת ישראל".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"בדרך להיות מרכז הסייבר של ישראל". אוניברסיטת בן גוריון/מערכת וואלה!, צילום מסך

החברה תקבל מקום להקמת חממת הפיתוח שלה בשטח הקמפוס בבאר שבע ותעסוק במחקר ופיתוח יישומים לאבטחת רשתות תקשורת ומחקר ופיתוח. בשלב ראשון, יועסקו בחממה כ-30 בני אדם, חלקם מסגל המרצים של האוניברסיטה, ואפשר שגם תלמידים נבחרים יעבדו בחממה.

לדברי נשיאת האוניברסיטה, פרופ' רבקה כרמי, המגעים התפעוליים נמצאים בשלבים מתקדמים. "במהלך השנה נשלים את קשירת הקצוות כדי לתאם את הפעלת החממה", היא אמרה.

כרמי ודנילוביץ הדגישו את החשיבות הרבה של החלטת IBM. יצוין כי בתוך שבועיים יושק פארק ההיי-טק שהוקם בידי חברת גב-ים בבאר שבע. הפארק נמצא בסמיכות לאוניברסיטה וייקלטו בו סטודנטים ממנה ומהמכללות להנדסה בעיר בחברות תעשיית עילית שכבר נכנסו למבנה הפארק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully