וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר 3 שעות: בת 50 חולצה מרכב שהידרדר לוואדי

קובי מנדל

17.8.2013 / 11:50

האישה אותרה לאחר איכון הטלפון הנייד שלה ליד נשר וחולצה כעבור שלוש שעות בסיוע פרמדיקים של מד"א, שירותי כיבוי ולוחמי 669. "ירדנו לעומק של 100 מטרים והבחנו ברכב מעוך"

אישה כבת 50 נפגעה לפנות בוקר (שבת) באורח בינוני בהתהפכות מכוניתה באזור נשר. כלי הרכב הידרדר לוואדי בעומק מאה מטרים והקשה על איתורה של הפצועה. בתום מבצע שארך למעלה משלוש שעות היא פונתה בסיוע פרמדיקים של מד"א לוחמי יחידת 669 לבית החולים רמב"ם בחיפה.

סמוך לשעה שלוש לפנות בוקר התקבלה במוקד מד"א מרחב כרמל קריאה מצעירה שסיפרה שאמה נפגעה בתאונת דרכים, אך לא ידעה לתאר את מיקומה. האישה יצאה זמן קצר קודם לתאונה מבית חברתה שמתגוררת בנשר ועל ידי איכון מכשיר הטלפון הסלולרי שלה התברר כי הידרדרה לוואדי סמוך.

בת 50 הידרדרה עם רכבה ליד נשר וחולצה כעבור 3 שעות, 17 באוגוסט 2013. מד"א
רק לאחר דקות ארוכות הרכב אותר בין השיחים/מד"א

צוות ניידת טיפול נמרץ היה בקשר טלפוני עם הפצועה והצליח לאתרה לאחר שקולות הסירנה נשמעו גם בצידו השני של הקו. הצוות שהגיע למקום הבין כי מדובר בוואדי עם תנאי דרך קשים ביותר, חשוך ומלא בצמחיה. "הוחלט להזניק את שירותי הכיבוי ומסוק חילוץ של יחידת 669. בשל תנאי השטח, לא התאפשר להם לנחות במקום והם נאלצו להנחית את הלוחמים בסמוך. לאחר דקות ארוכות, הרכב אותר בין השיחים", סיפרו הפרמדיקים נופר יודב ועודד שינקמן.

פרמדיק מד"א עופר יעקב, סיפר: "ירדנו בעזרת ציוד סנפלינג לעומק של כמאה מטרים והבחנו ברכב פרטי מעוך לחלוטין לאחר שככל הנראה התהפך כמה פעמים. הנהגת נלכדה ברכב כשהיא בהכרה מלאה. התחלנו להעניק לה טיפול רפואי תוך שצוות הכיבוי מחלץ אותה מהרכב כשהיא סובלת מפגיעה רב מערכתית. לאחר שחולצה, העלנו אותה באמצעות כבלים ופיננו אותה כשהיא במצב בינוני, יציב ובהכרה מלאה בליווי הרופא הצבאי לבית החולים רמב"ם" .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully