וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד באיום על דוגמנית מוכרת יישלח להסתכלות

14.8.2013 / 12:54

מעצרו של עמוס כהן, המכנה עצמו "הרוצח", הוארך ביומיים במהלכם יעבור בדיקה פסיכיאטרית. הוא איים לאחרונה על כמה אישי ציבור בהם גלאון ולבני. הסניגורית: "סיפור חסר טעם"

צילום: דניאל בוק, עריכה: גדי וינסטוק

בית משפט השלום בתל אביב האריך היום (רביעי) ביומיים את מעצרו של עמוס כהן, תושב מבשרת ציון בן 50, החשוד כי שלח בפייסבוק איומים לדוגמנית מוכרת ולאישי ציבור נוספים. כהן נשלח לבדיקה פסיכיאטרית, אולם סניגוריתו טענה כי מדובר בסיפור "חסר כל טעם" וכי המעצר מיותר.

אתמול התלוננה הדוגמנית בתחנת המשטרה במרחב ירקון בתל אביב, שכהן כתב בדף הפייסבוק שלה: "אני עמוס כהן הרוצח ואני רצחתי שני אנשים ואת מה זה מתאימה להיות השלישית שאני ארצח". הדוגמנית התייחסה ברצינות לדברים ומיהרה להגיש תלונה כאמור. באמצעות עורך דינה היא גם ביקשה מבית המשפט לאסור את פרסום שמה.

עמוס כהן החשוד באיומים על דוגמנית מוכרת בהארכת מעצר , אוגוסט  2013. דרור עינב
מכנה עצמו "הרוצח". עמוס כהן בבית המשפט, היום/דרור עינב

שוטרי מחוז תל אביב עצרו את כהן והוא נלקח לחקירה. במהלך החקירה התברר שיום קודם לכן, גם שרת המשפטים ציפי לבני "זכתה" באיום דומה בדף הפייסבוק שלה, וכך גם ראשת מרצ זהבה גלאון. במשטרה חושדים כי אישי ציבור נוספים נפלו קורבן לאיומים וירטואליים מצד כהן.

כהן מכנה עצמו "הרוצח", אך למעשה הוא הורשע בהריגה בשנת 2005. הוא ריצה חמש וחצי שנות מאסר ושוחרר בתום ניכוי שליש מעונשו. בעבר הוא טען כי היה מעורב ברצח שאירע בירושלים, אולם בתום חקירה סגרה המשטרה את התיק נגדו מחוסר ראיות. הפעם, הראיות מדברות בעד עצמן, ומתנוססות לעיני כל בפייסבוק.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
עמוס כהן החשוד באיומים על דוגמנית מוכרת בהארכת מעצר , אוגוסט  2013. דרור עינב
"מדובר בפרובוקציה". כהן/דרור עינב

סניגוריתו של כהן, עורכת הדין יעל פינקלמן, מסרה בשמו כי "אין שום דבר במלל שמרשי כתב לדוגמנית ולאחרים. הוא אומר את הדברים לכולם, מדובר בפרובוקציה. הוא כתב את הדברים בקיר הפייסבוק שלו וגם בזה של רבים אחרים. זה מעניין רק אם מדובר באנשי ציבור וכדאי שהמשטרה תקדיש משאבים לטיפול בפשיעה ולא בסיפור חסר כל טעם שכזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully