וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקמת דרעי: "סיכל הזמנת אלי ישי לטקס בבית הנשיא"

13.8.2013 / 23:03

קרוביו של הרב הספרדי הנבחר, יצחק יוסף, קיבלו הזמנות לטקס הצהרת האמונים, פרט לחברו הטוב אלי ישי. גורמים בש"ס טוענים שידו של דרעי מכתיבה הכל: "פועל מנקמנות אישית"

נקמת דרעי? טקס הצהרת האמונים של הרבנים הראשיים הנבחרים יתקיים מחר (רביעי) בבית הנשיא, במעמד הנשיא שמעון פרס, שרים, קרובי משפחתם של הרבנים דוד לאו ויצחק יוסף, וכן מקורבים לשניים. בין מוזמניו של הרב הספרדי הנבחר ניתן למצוא את חברי הכנסת אריה דרעי ואריאל אטיאס. ח"כ אלי ישי לא הוזמן, על אף קרבתו לרב יוסף, ובש"ס יש מי שמשוכנע שמדובר במהלך מכוון מצדו של דרעי.

אלי ישי ואריה דרעי, אוקטובר 2012. עומר מירון
היו ימים. דרעי וישי/עומר מירון

"הרב יצחק יוסף ראוי מאוד לתפקיד, אבל חבל שמי שמנהל את אותו ומכתיב את מעשיו הוא פוליטיקאי שפועל מתוך נקמנות אישית", אמרו מקורבים לישי. לוואלה! חדשות נודע כי ישי הוזמן לאירוע בעל פה, אולם לאחר שסוכם כי ההזמנה תישלח לביתו - דרעי התערב וסיכל זאת.

הרבנים היוצאים עמאר ומצגר גם כן לא הוזמנו בשל סכסוכים

לא זאת בלבד, אלא שגם הרב הראשי הספרדי היוצא, שלמה עמאר, לא הוזמן לטקס החגיגי. הוא אמנם חמיו של הרב יצחק יוסף, אולם לדברי גורמים בש"ס, גם כאן מדובר בזימון שסוכל בשל סכסוך ארוך עם ח"כ דרעי. לדברי גורמים במפלגה, הדבר קשור גם בתמיכתו של הרב עמאר בציון בוארון במרוץ לרבנות, ולא בבנו של הרב עובדיה יוסף.

סכסוכים שמונעים הזמנות ניתן למצוא גם בצד השני. הרב הראשי האשכנזי היוצא, יונה מצגר, לא הוזמן גם הוא לטקס לנוכח יחסיו העכורים עם הרב הראשי החדש דוד לאו.

בלשכתו של דרעי הכחישו את הטענה כי התערב ברשימת המוזמנים של הרב יצחק יוסף, וכינו אפשרות זאת "שקר וכזב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully