וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרכבות לדימונה הושבתו לחודש: "עורק חיוני לרבים"

רמי שני

11.8.2013 / 13:18

בעיר הדרומית קיבלו ברגשות מעורבים את ההחלטה להשבית את התחנה ובעיר, וכן את זו במרכז באר שבע. "הקו הזה לא אפקטיבי ממילא", אמר תושב אחר, בהתייחסו למיקום התחנה המרוחק

רכבת ישראל הודיעה על סגירת תחנות באר שבע מרכז ודימונה לחודש הקרוב, ובקרב תושבי דימונה נשמעו היום (ראשון) גינויים לצד אדישות כלפי ההחלטה שנכנסה לתוקפה אמש. "יש מי שעבורו הקו הזה משמש אמצעי תחבורה יחיד", אמר אבי זיקרי, עוזרו של שר הרווחה מאיר כהן, שמתגורר אף הוא בדימונה.

לדברי זיקרי, הדבר מטיל מגבלה משמעותית על התושבים שהקו הוא עבורם עורק חיוני. "זה לא בסדר שכך פועלת הנהלת הרכבת, זה נראה כמו סרט שחוזר על עצמו בכל פעם שמחליטים לבצע שיפורים בקו. יש תושבים שממש זקוקים לקו הזה", הוסיף זיקרי.

השבתת הקו, בשל עבודות תשתית ופיתוח, הופכת את תחנת באר שבע צפון-אוניברסיטה לתחנה הדרומית ביותר, שבה יחלו ויסתיימו הנסיעות לבירת הנגב. "הקו הזה לא אפקטיבי ממילא", אמר תושב דימונה, דן בונווידה. כמותו, תושבים רבים טוענים כי היות שהתחנה אינה במיקום מרכזי, ואינה עוצרת בתחנות רבות בדרך - לרבות בתל אביב - אין בה טעם. "יש תלונות רציניות שלא מקבלות תשובה, דבר שהופך את השירות למסורבל ולא יעיל", אמר. לדבריו, "אין הרבה נוסעים בה, כך שאם יהיה פעיל או ייסגר, זה לא ישנה הרבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully