וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיזבאללה מציג: זה הדם של חיילי צה"ל שעלו על מוקש

7.8.2013 / 16:00

רשת החדשות אל-מנאר פרסמה תצלומים שתועדו לכאורה בזירה, בה נפצעו הלילה ארבעה חיילים באורח קל-בינוני. צה"ל טרם הודיע מה גרם לתקרית, שלדברי לבנון אירעה בעומק 500 מטרים. מתוך מהדורת וואלה! חדשות

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

מערכת וואלה

רשת אל-מנאר של חיזבאללה פרסמה בצהריים (רביעי) תצלומים, המתעדים לכאורה את זירת הפיצוץ בדרום לבנון שגרם לפציעתם של ארבעת חיילי צה"ל.

לדברי הרשת, ארבעת החיילים נתקלו במטען-צד או במוקש באזור העיר א-לבונה, כ-500 מטרים מ"הקו הכחול", הגבול שאליו נסגה ישראל בשנת 2000.

ארבעת החיילים בפיצוץ שאירע זמן קצר אחרי השעה חצות, במהלך פעילות סמוך לגבול לבנון. דובר צה"ל מסר כי הארבעה נפצעו פצעים קלים עד בינוניים מרסיסים, ופונו לבית החולים בנהריה. שני חיילים הובהלו לחדר הניתוח, ושני האחרים אושפזו במחלקה לטיפול נמרץ.

ברשת אל-מנאר נטען כי "האויב לא ירה ולו כדור אחד" אחרי הפיצוץ", וכי כוחות צה"ל הסתפקו בשיגור פצצות תאורה. בתמונות שהציגה הרשת, נראים חיילים וקצינים מצבא לבנון סורקים את האזור. באחת התמונה נראה על הארץ כתם דם, שלכאורה ניגר מגופו של אחד החיילים שנפצעו.

ראש הממשלה בנימין נתניהו שלח הבוקר איחולי החלמה לפצועים בשמו ובשם שר הביטחון משה יעלון. "נמשיך לעשות את העבודה שלנו כדי לשמור על המדינה שלנו", אמר נתניהו, "נפעל באחריות כדי להגן על גבולות ישראל".

בלבנון מאשימים את ישראל בחדירה תכופה לשטח המדינה כדי להטמין באדמותיה מתקני ציתות.

בחודש יולי 2012 דיווחו כלי תקשורת בלבנון כי צה"ל גרם לפיצוץ מתקן מסווג שהותקן בדרום לבנון. תחנת הטלוויזיה של חיזבאללה, אל-מנאר, דיווחה אז כי מדובר במתקן האזנה שהותקן על גבי כבל תקשורת של הארגון. בישראל סירבו להתייחס לדיווח.

בעבר נמצאו כמה מתקנים בשטח לבנון, שחשיפתם גררה את לבנון להגיש תלונה נגד ישראל במועצת הביטחון של האו"ם.

עוד במהדורה:

כך פוענחה פרשת הרצח וביתור הגופה בתל-אביב: טביעות האצבע, הבית ברומניה, המידע מהאינטרפול והפתק שנמצא במזוודה עם חלקי הגופה – כל אלו הובילו את חוקרי ימ"ר תל-אביב לחשוד, גבר כבן 50 אזרח טורקיה. הנרצחת היא דניס אילונה, עובדת זרה מרומניה שעבדה בישראל בסיעוד.

מה הסיכוי שהרב מוטי אלון ייכנס לכלא? הרב, מבכירי הציונית הדתית, הורשע במעשה מגונה בכוח בתלמיד. לבית המשפט הוא נכנס אופטימי ומחויך, אך למשמע הכרעת הדין פרץ בבכי. לאחר מכן הודיע כי בכוונתו לערער.

יותר IQ – פחות ילדים: מחקר בריטי שצפוי להרגיז אימהות מצא כי ככל שמנת משכל של אישה גבוהה יותר, כך פוחת הסיכוי שהיא תרצה ללדת ולגדל ילדים. בעולם יש לזה שם: no kidding.

למה לנו אין אובמה? הנשיא האמריקאי התארח אתמול אצל ג'יי לנו. לילך וולך מקנאה באמריקנים שיש להם מנהיגים כריזמטים, פגיעים ועם חוש הומור.

התחזית: היום ירידה קלה בטמפרטורות, חם ויבש בהרים וחם עם לחות גבוהה במישור החוף. מחר דומה.

צפו במהדורת וואלה! חדשות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully