וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתקפת סייבר? נפרץ אתר אגודת הסטודנטים בבר אילן

6.8.2013 / 19:18

תלמידי האוניברסיטה הופתעו לגלות היום בדף הבית כתובות פרו-פלסטיניות, כדוגמת "שחררו את פלסטין", ותמונות של דגלי ישראל וארה"ב נשרפים. האתר שב לשגרה לאחר כמה שעות

האקרים פרו-פלסטינים פרצו היום (רביעי) לאתר אגודת הסטודנטים של אוניברסיטת בר אילן. במקום התוכן הרגיל המוצג באתר הוצגו כתובות פרו-פלסטיניות ותמונות של דגלי ישראל וארצות הברית עולים בשש. בין היתר, נכתב: "שחררו את פלסטין", לצד כתובות נוספות בערבית. על הפריצה היה חתום האקר בשם watchful eye hacker, והוספה לו התגית Opisrael – כינוי למתקפת סייבר על ישראל שהחלה עוד בימי "עמוד ענן" על ידי האקרים פרו-פלסטינים, שמטרתה פריצות לאתרי אינטרנט ישראלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אתר אגודת הסטודנטים של האוניברסיטה במהלך הפריצה, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

"הדבר נודע לנו דרך הודעה מוזרה באנגלית ממשתמש ששלח את אותה ההודעה בכמה מקומות בפייסבוק", אמרה בר, מנהלת עמוד הפייסבוק של האגודה. "ברגע שראיתי את זה נכנסתי לאתר, ואכן ראיתי שהוא מלא בתמונות של רעולי פנים ותמונות מהפגנות שונות, תמונות של אש בוערת וכמובן גם הודעה על כך שהאתר הותקף בידי האקרים". היא הוסיפה כי הם "גם שלחו לנו הודעה פרטית וכתבו שהם יתקפו שוב ושוב ולא יעזור לנו כלום. התקשרתי מיד להראל, מנהל האתר, שניסה לטפל בבעיה. בשלב הראשוני הוא ניסה להפיל את האתר כדי שמי שיכנס לא יאלץ לצפות בתכנים שהם העלו ולאחר כמה שעות הוא הצליח להעלות את האתר בחזרה לאוויר".

"גורמים עוינים לא יעצרו אותנו"

יו"ר אגודת הסטודנטים באוניברסיטה, מתן בר נוי, התייחס לפריצת האתר על ידי ההאקרים, ואמר: "גורמים עוינים לא יעצרו אותנו. אנחנו נמשיך בעשייה ציונית למען הסטודנטים והחברה. בימים הקרובים יעלה אתר אינטרנט חדש ומשודרג לרווחת הסטודנטים".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"בימים הקרובים יעלה אתר אינטרנט חדש". האתר הפרוץ, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

במסגרת מתקפת ההאקרים הגדולה האחרונה על ישראל בחודש אפריל האחרון, הפילו ההאקרים של קבוצת אנונימוס יחד עם הפעילים הפרו-פלסטינים את אתר משרד ראש הממשלה, אתר משרד הביטחון, אתר משרד החינוך, אתר המשרד לאיכות הסביבה, אתר התעשייה הצבאית, אתר הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה ועוד עשרות אתרים ישראלים קטנים. בחלק מהאתרים השאירו ההאקרים מסרים פרו-פלסטיניים ומוסיקה רועשת. מרבית האתרים שבו לפעילות לאחר מספר שעות.

בחודש מרץ האחרון טען הארגון כי הצליח לפרוץ לאתר המוסד וגרמה לנפילתו. לטענת "אנונימוס", היא גם חשפה שמות ופרטים מזהים, לרבות כתובות מגורים, של 35 אלף ישראלים שאותם היא הגדירה עובדי ממשלה. בהם, לטענתה, ישנם גם אנשי מוסד וקצינים בצה"ל. כמה חודשים קודם לכן, בחודש נובמבר במהלך מבצע "עמוד ענן" ברצועת עזה, נפרצו כ-700 ישראלים, לרבות האתר הרשמי של הנשיא פרס, האתר הרשמי של ח"כ דני דנון ועוד. ההאקרים אף טענו כי מחקו את "בסיס הנתונים" של בנק ירושלים, אם כי לא בדיוק ברור למה הם מתכוונים. כל הפריצות הללו יוחסו לארגון "אנונימוס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully