וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התאונה הקטלנית בטבריה: איבד גם את אשתו השנייה

קובי דוד

31.7.2013 / 21:26

ראובן גורן, שנפצע בתאונה אתמול ליד הכנרת, מתקשה לעכל את הבשורה על מות אשתו יהודית, לה נישא רק לפני 3 שנים. גם משפחתו של הרב דוד לוי שנהרג בתאונה בהלם: "נקרע הלב"

צילום: ערן גילווארג, עריכה: טל רזניק

צפו: זירת התאונה הקטלנית ליד טבריה, אתמול

יממה לאחר התאונה הקטלנית בכביש 90 סמוך לצומת מגדל שליד הכנרת, התקשו גם היום (רביעי) חברים וקרובי משפחה לקבל את הבשורה המרה על מותם של הרב דוד (דדה) לוי ויהודית גורן. השניים הובאו היום למנוחות, בעוד רעייתו של דדה, רבקה, ובנם הבכור מאיר בן ה-20, עדיין מאושפזים בבית החולים פוריה בטבריה. שני ילדיהם הצעירים, בני 17 ו-18, שוחררו מבית החולים במצב קל על מנת להשתתף בהלוויית אביהם.

תאונת דרכים קטלנית בצומת מגדל בין רכב הסעות ומשאית. יולי 2013. ג'יליס
רכב הסעות התנגש במשאית. זירת התאונה, אתמול/ג'יליס

לוי, תושב רמת גן בן 53, וחברת משפחתו נחמיאס בת ה-71 מהישוב אלעד, מצאו את מותם לאחר שרכב ההסעות בו נהג לוי התנגש במשאית. כאמור, רעייתו של לוי עדיין מאושפזת במצב בינוני במחלקת טיפול נמרץ נשימתי בבית החולים פוריה ובמהלך הלילה אף עברה צנתור לטיפול בקרע בטחול. "גם שהיא סובלת מכאבים, היא ביקשה מאיתנו שנשמור על ילדיה", סיפרה היום קרובת משפחה שהגיעה לבית החולים מרמת גן. "היא לא מעכלת את הטרגדיה הנוראה", הוסיפה בשיחה עם וואלה! חדשות. הבן מאיר מאושפז במחלקה האורתופדית ועבר ניתוח לקיבוע שבר ברגל ימין.

"אבא לא מפסיק לבכות ולצעוק"

לוי ומשפחתו שהו במהלך חופשה בעיר טבריה. בשעות הצהריים יצאו עם רכבם לכיוון חורשת טל יחד עם זוג חבריהם ראובן ויהודית גורן. מסיבה שאינה ברורה ועדיין נבדקת על ידי בוחני התנועה במחוז צפון, רכבו של לוי סטה שמאלה והתנגש בחוזקה במשאית שהגיעה ממול. כתוצאה מכך, לוי ויהודית גורן נפגעו באורח אנוש. בתום פעולות החייאה צוות הרפואי קבע את מותם. נהג המשאית שהגיעה ממול נפצע באורח קשה והובהל במסוק לביה"ח רמב"ם בחיפה.

לצד רבקה, מאושפז גם ראובן גורן, בעלה של יהודית. "אבא לא מפסיק לבכות ולצעוק", סיפרה בתו מנישואיו הראשונים מאיה לובל. "הודיעו לי על כך בזמן שהייתי בים המלח. מיד הגענו לבית החולים והזדעזענו לשמוע את הבשורה המרה". לדבריה, רבקה ואביה נישאו לפני כשלוש שנים. "אבא איבד את אמי לאחר 40 שנות זוגיות ועכשיו הוא מאבד עוד אישה נוספת. יהודית הייתה אישה צדיקה עם לב זהב. הם מאוד אהבו אחד את השני".

תאונת דרכים קטלנית בצומת מגדל בין רכב הסעות ומשאית. יולי 2013. ג'יליס
ארבעה בני משפחה ונהג המשאית נפצעו/ג'יליס

לדברי קרובת משפחתו של הרב מרמת גן, "לוי היה איש מיוחד ויוצא דופן. את כל חייו הקדיש למען עשייה לציבור". בקול חנוק מדמעות היא הקריאה את הסטאטוס הקבוע של לוי בתוכנת המסרים "ווטסאפ". "דעו: יש בורא עולם אחד. צריך בעדינות להתקרב אליו ולראות נפלאות. אם אין לכם מצב רוח, אני לשירותכם מכל הלב 24 שעות ביממה". לוי אף ייסד כולל בשם "שערי ניסים" ברמת גן.

קרובי המשפחה סיפרו כי למרות מגבלה גופנית ממנה סבלו לוי ורעייתו רבקה, שניהם סבלו ממחלת הפוליו שבעקבותיה רותקו לכיסא גלגלים. עם זאת, לדבריהם, השניים ניהלו אורח חיים רגיל לגמרי. "הבית שלהם היה פתוח לכל אדם, כמו של אברהם אבינו", הוסיפה בכאב גדול קרובת משפחה נוספת. "איבדנו אבא. הרב דדה חינך דורות שלמים וטיפל באנשים רבים. היה לו לב רחב לקבל ולהעניק לכולם ללא תנאי". אחיו התאום של לוי, אלברט, הוסיף: "פשוט נקרע הלב. אבל כבד ירד על העיר רמת גן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully