וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: ח"כ רגב מכוונת אקדח לעבר שוטר בכנסת

31.7.2013 / 12:19

במסגרת דיון בוועדת הפנים של הכנסת בכלי נשק המיוצרים במדפסות תלת-מימד, בחנה יו"ר הוועדה את המוצר, כיוונה אותו לעבר ראש אג"מ במשטרה, ניצב אקסול והתבדחה: "היזהר"

צילום: באדיבות ערוץ הכנסת

תקרית לא שגרתית אירעה היום (רביעי) במהלך דיון בוועדת הפנים של הכנסת כאשר יושבת ראש הוועדה, חברת הכנסת מירי רגב מהליכוד, כיוונה אקדח לעברו של נציג המשטרה בדיון, ראש אגף המבצעים המשטרה, ניצב אהרון אקסול, ואמרה לו: "תיזהר".

לא מדובר באיום ממשי של חברת הכנסת על ניצב המשטרה, אלא בדיחה שזו שילבה בעת שהח"כים ואורחים נוספים דנו באפשרות לבנות אקדח מודפס במדפסת תלת-מימד, זאת בעקבות תחקיר "צינור לילה" בערוץ 10 במסגרתו הצליח כתב התכנית אורי אבן להתקרב לראש הממשלה כשהוא חמוש באקדח דומה העשוי פלסטיק.

צפו: מירי רגב "מאיימת" על ניצב אקסול באקדח. ערוץ הכנסת
רגב והאקדח, הבוקר בכנסת/ערוץ הכנסת

במסגרת הדיון בכנסת, שינעה החברה המשווקת את המדפסת המתקדמת, חברת סו-פאד, דגם של המדפסת המיוצרת על ידי חברת "סטרטסיס" לאולם הדיונים, וכן נציגיה הצטיידו באקדח מדגם זה, בלתי חמוש, להתרשמות חברי הכנסת. ח"כ מירי רגב, תת-אלוף במילואים, קיבלה לידיה את האקדח החדשני ובחנה אותו מכל צדדיו. בשלב מסוים גיחכה רגב וכיוונה את האקדח הבלתי מסוכן לעבר אקסול.

נציגים מטעם חברת "סו-פאד", חברה ישראלית המספקת מכונות וציוד עזר לתעשיית הפלסטיק, הציגו בפני חברי הוועדה שתי מדפסות המאפשרות להדפיס בתלת מימד. זיו שדה, מנהל מכירות בחברה, הדגים בפני חברי הוועדה הדפסה של חלק מאקדח, וציין כי הדפסה של אקדח שלם אורכת כ-20 שעות. לדברי נציגי החברה, האיומים הנשקפים מהטכנולוגיה נחלקים לשניים: היכולת להטמיע חלקי נשק בתוך מוצרי פלסטיק תמימים, כגון משחקי ילדים, והיכולת לייצר כלי נשק באופן ביתי. "במדפסת ביתית ניתן בצורה קלה ונגישה, ומבלי להיות יצרנים מומחים, פשוט לבוא ולהדפיס חלקים", ציין זיו.

ראש אגף המבצעים, שהיה לפני כן מפקד מחוז תל אביב במשטרה, לא התרגש וצחק בחזרה. "תיזהר, תסתכל, שאני לא אעשה את זה עוד רגע", התבדחה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully