וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 50 נדקר ונפצע בינוני-קשה בבירה; הרקע פלילי

27.7.2013 / 16:01

מהחקירה עולה כי הגבר נדקר בדירה ברחוב דרך חברון בעיר. עוד נמסר כי זהות הדוקר ידועה וכי המשטרה פועלת לאיתורו. הלילה נדקר בנתניה צעיר בן 25, ככל הנראה על רקע פלילי

חשד לדקירה בירושלים: גבר בשנות ה-50 לחייו נפצע בצהריים (שבת) באורח בינוני עד קשה, ככל הנראה בעקבות דקירה בפלג גופו העליון בדירת מגורים בעיר. חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום שהגיעו לדירה בדרך חברון בבירה העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים שערי צדק בעיר.

המשטרה מסרה כי הרקע לאירוע פלילי, וכי זהות הדוקר ידועה. כמו כן, נמסר כי החלו פעולות לאיתור החשוד במעשה. באירוע אחר שאירע הלילה בנתניה נפצע בינוני צעיר בן 25. לפי החשד, הוא נדקר בפלג גופו העליון בשדרות ויצמן בעיר. צוותי מד"א פינו אותו במצב יציב ובהכרה לבית החולים לניאדו בעיר. גם באירוע זה, הרקע הוא ככל הנראה פלילי.

אין מדובר באירוע הדקירה הראשון שהיה השבוע בבירה. ביום רביעי נפצע גבר בשנות ה-50 לחייו באורח קשה כתוצאה מדקירה בידו ובגבו בשירותים ציבוריים בשכונת משכנות שאננים. הוא ניסה לפנות את עצמו באופן עצמאי לבית חולים במכוניתו הפרטית. חובשים מתנדבים של איחוד הצלה ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי במקום, ובהמשך הוא פונה לבית החולים הדסה עין כרם, כשמצבו לא יציב.

עוד עולה מחקירת האירוע כי הפצוע נכנס לשירותים הציבוריים בשכונת משכנות שאננים בירושלים ולטענתו התנפל עליו לפתע צעיר ערבי, דקר אותו מספר פעמים ונמלט. הנדקר הצליח לחזור בכוחות עצמו אל גן הפעמון, עלה על רכבו וביקש להתפנות לטיפול רפואי.

בבית החולים הדסה עין כרם מסרו כי הפצוע התקבל ביחידת הטראומה, כשהוא דקור מספר פעמים בחזה ובבטן. מצבו בינוני עד קשה. דני בן דויד, חובש מתנדב של איחוד הצלה, סיפר לוואלה! חדשות: "כשהגעתי לזירה הנהג היה עדיין בהכרה. זיהיתי כתמי דם רבים בתוך הרכב ועל בגדיו. הענקנו לו יחד עם שני חובשים נוספים של הארגון טיפול רפואי ראשוני שכלל חבישות וקיבועים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully