וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה צעירים שעבדו בבריכת דגים התחשמלו למוות

קובי דוד

25.7.2013 / 11:33

מבדיקה ראשונית עולה כי אחד העובדים נכנס למים כדי להוציא דגי נוי ומסיבה שאיננה ברורה אירעה תקלה במכשיר חשמלי המייצר חמצן והצעיר התחשמל. חבריו, שניסו להצילו, התחשמלו

צילום: יותם אסרף, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ'

שלושה צעירים בשנות ה-20 לחייהם התחשמלו למוות הבוקר (חמישי) במהלך עבודות בבריכת דגים בשמורה שבין יסוד המעלה לצומת כח, בעמק החולה. מסוק וניידות טיפול נמרץ של מגן דוד אדום הוקפצו למקום וביצעו פעולות החייאה בשלושה, עובדים בבריכה, אולם נאלצו לקבוע את מותם. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע. אחד ההרוגים הוא בן קיבוץ ממישור החוף בגיל 20, השני הוא בן קיבוץ בצפון בן 23 וההרוג השלישי הוא תושב מושב באזור הגלבוע בן 22.

מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי מדובר בשלושה צעירים שבאו להוציא דגי נוי מהבריכה. אחד העובדים שנכנס למים התחשמל ככל הנראה מתקלה שאירעה במכונה המייצרת חמצן (חמצנית). העובד השני, שהבחין בהתחשמלות של העובד הראשון, נכנס למים בכוונה לסייע לו והתחשמל אף הוא. כך גם העובד השלישי שהבחין בשני חבריו במים. עובדים ששהו בקרבת מקום הבחינו במתרחש וניתקו את המתח החשמלי המזין את החמצנית, הוציאו את הנפגעים מחוץ למים והזעיקו את כוחות ההצלה.

שלושה צעירים התחשמלו למוות בבריכת דגים באיילת השחר.  יולי 2013. ג'יליס
בתום פעולות החייאה נקבע מותם של השלושה/ג'יליס

עודד חנקין, יושב ראש תאגיד "דג און" של מעגן מיכאל המפעילה את בריכת הדגים סיפר בשיחה עם וואלה! חדשות כי מדובר בשלושה עובדים טובים המועסקים בתאגיד. אנחנו כרגע עסוקים באבל המשפחות ומשתתפים בצערן. כרגע לא ניתן לקבוע מה בדיוק אירע. הפרטים הועברו לבדיקת המשטרה ומשרד העבודה והרווחה שפתחו בחקירה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שלושה צעירים התחשמלו למוות בבריכת דגים באיילת השחר.  יולי 2013. ג'יליס
בריכת הדגים. מכונות החמצון/ג'יליס

אזור השמורה שבה התחשמלו השלושה

שלושה צעירים התחשמלו למוות בבריכת דגים באיילת השחר.  יולי 2013. ג'יליס
זירת תאונת העבודה/ג'יליס

(עדכון ראשון: 9:20)

  • עוד באותו נושא:
  • התחשמלות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully