וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאבק על חלוקת הדלק בדרום: האשמות הדדיות על תקיפה

רמי שני

24.7.2013 / 19:45

ספק דלק טוען כי נהג מכלית ובנו הצעיר הותקפו על ידי ספק אחר בעת עבודתם. לדבריו, "הוא לקח אבנים ושבר את חלונות רכבי". הסוכן בתגובה: "הם מכרו דלק מהול ויש לכך הוכחות"

מלחמות השליטה בקווי חלוקת הדלק בדרום: נהג מכלית שהגיע ביום חמישי האחרון למושב פטיש לצורך מילוי אחד הצוברים ביישוב, הותקף על ידי סוכן חלוקת דלק. "ביקשתי מהנהג להביא סולר ללקוח שלנו והחלטתי לבוא גם, כי היו לו טענות כלפינו", סיפר ספק הדלק, איציק אמגר בן ה-44. "נפגשנו במושב עם הלקוח וכשהסוכן שהיה שם ראה אותנו, הוא התחיל לתקוף ולקלל אותנו". לדברי אמגר, טענותיו של הלקוח התבררו כבעייתיות. "יש לו שני מכלים", הוא סיפר, "מילאנו לו לפני שבוע את שניהם, והוא סיפר כי באחד מהם הסולר היה מקולקל. הבנו שמקור הבעיה לא אצלנו, שכן אחרת כל הסולר היה צריך להיות באיכות גרועה. החשד שלי הוא שהסוכן שהיה שם ראה את הפריקה וניסה לנקום בנו באמצעות החדרת חומר הדברה לתוך מכל הדלק".

הסוכן לטענת אמגר, לא הסתפק בהשמעת קללות ואיומים כלפיו, נהג המכלית והאחרים שהיו עמו: "בשלב מסוים, הוא הכה באגרופו את הבן של הנהג בפניו. הבן הזה נראה בגיל פחות מבר מצווה. אחר כך הוא המשיך לנהג. ניסינו להפריד ביניהם, אך הוא המשיך, הכה אותי, לקח אבנים גדולות ושבר את החלונות של הרכב שלי".

אבנים הושלכו על משאית בדרום. איציק אמגר, ספק 500
"בשלב מסוים, הוא הכה באגרופו את הבן של הנהג בפניו. הבן הזה נראה בגיל פחות מבר מצווה". המשאית שניזוקה מהשלכת אבנים/ספק 500, איציק אמגר

המעורבים בקטטה הגיעו להגיש תלונות הדדיות במשטרת אופקים. לטענת אמגר, הסוכן נכנס למשטרה בביטחון רב, שהוא ייצא משם תוך זמן קצר. "לא הבנתי את זה. כאילו יש לו שם קשרים חזקים", הוא אמר, "זמן קצר אחרי שהגענו לשם, הוא כבר נחקר ויצא. אנחנו נשארנו עד חמש לפנות בוקר וכשחזרנו למשאית, גילינו את הנזק שעל פי החשד, הוא גרם לה כשלא היינו שם". המשאית שניזוקה צולמה בידי אמגר ובידי חוקרים ממעבדה ניידת לזיהוי פלילי. החומר הועבר לתיק החקירה שנפתחה בעניין. בני משפחתו של הנהג הביעו תדהמה מההתנהלות בעניינו של הסוכן: "אנחנו חשים מאוימים והוא מהלך חופשי", טענה אשתו בשיחה עם וואלה! חדשות. "אני לא מבינה איך המשטרה שחררה אותו, למרות מה שקרה. יש לנו תחושה קשה, שיש לו קשרים במשטרה והוא ניצל אותם לצורך זה". אמגר היה נחרץ ממנה: "אני לא מבין למה הוא שונא כל כך את הנהג שלי. יש לי תחושה, שאם הייתה לו סכין ביד, הוא היה עושה בה שימוש והאירוע היה נגמר ברצח".

הסוכן, רמי דודיאן, דחה את כל הטענות ואמר בתגובה כי הן שקריות. "הם נכנסו לשטח פרטי שלי ומדובר בהשגת גבול", הוא הבהיר, "הם מכרו דלק מהול ויש לכך הוכחות משפטיות. הם באו רק בניסיון לטשטש ראיות". הקטטה לדבריו, לא החלה בגללו: "עשיתי תנועה עם היד שיסתלקו, אבל אני לא תקפתי אף אחד והכל מתועד. רואים מי מכה את מי ומי זורק אבנים על מי. אין לי מושג מי גרם נזק למשאית שלהם. אני ניסיתי להימלט, כדי להגן על עצמי ותוך כדי מנוסה הזעקתי ניידת משטרה. בצילומים רואים בוודאות שהם הכו אותי. אין לי קשרים במשטרה, אין לי שם חברים. אני שומר חוק וגם אם יש לי שם חברים, אני לא מנצל את זה. אני משווק דלקים כמוהם. למען האמת, זה סיפור מורכב מאוד. צריך להבין שכל הסיפור החל, בגלל מכירת דלק מהול". מהמשטרה נמסר, כי הנושא נמצא בחקירה.

  • עוד באותו נושא:
  • דלק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully