וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוברת בצלם: שוטרי מג"ב ירו בי כדור גומי

יהושע בריינר

20.7.2013 / 20:27

לטענת שרית מיכאלי, שהגיעה לכפר הפלסטיני כדי לתעד הפגנה נגד השתלטות מתנחלים על מעיין בנבי סאלח, חיילי מג"ב הסתערו לעברה וירו בה ללא סיבה. היא נפצעה קל

צילום: בצלם, עריכה: מיכאל ברגמן

דוברת ארגון "בצלם", שרית מיכאלי, נפצעה אתמול (שישי) באורח קל בהפגנה שהתקיימה בכפר נבי סאלח שבדרום השומרון – לטענתה מירי כדור גומי שירו לעברה שוטרי מג"ב. מיכאלי פונתה לבית החולים איכילוב בתל אביב, שם שלפו הרופאים את כדור הגומי שחדר לרגלה. היא צפויה להשתחרר מבית החולים בימים הקרובים.

"דוברת בצלם נפצעה מכדור גומי בהפגנה".
"לא נהגתי באלימות". מיכאלי במהלך ההפגנה

מדי שבוע מתקיימת בכפר הפלסטיני הפגנה של תושבי המקום, במחאה על השתלטות של מתנחלים, לטענתם, על מעין הסמוך לכפר. במסגרת פעילותה בארגון שמגדיר עצמו "מרכז המידע הישראלי לזכויות האדם בשטחים", הגיעה מיכאלי לנבי סאלח, כדי לתעד במצלמה את ההפגנה.

אשת הארגון לא השתתפה בהפגנה, אך לדבריה, מסיבה שאינה ברורה, כוח של חיילי מג"ב הסתער לכיוונה ואחד מהחיילים ירה בה מטווח קצר כדור גומי, שחדר לירכה. "מה שברור הוא שהירי היה לחלוטין בניגוד להוראות, נעשה מטווח קצר ותוך כדי ריצה - שגם זה אסור לפי ההוראות", טענה מיכאלי. "למותר לציין שהירי כוון נגדי על אף שלא נהגתי בצורה אלימה כלשהי, וכשאני עם מצלמה בלבד", הוסיפה. "זה לא חדש לצערנו ואנו נתקלים לא אחת באירועים דומים. אנחנו נעביר את החומרים למחלקה לחקירות שוטרים ונבקש לפתוח בחקירה של האירוע". זה יותר משלוש שנים שבכפר נבי סאלח נערכות הפגנות של תושבים פלסטינים נגד ההשתלטות היהודית, לטענתם, על המעיין הסמוך. בהפגנות משתתפים פעילי שמאל זרים.

את תגובת משמר הגבול לא ניתן היה להשיג.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully