וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי מבין ראשי הממשלה לשעבר לא יזכה למטוס על שמו?

לירון מרוז

18.7.2013 / 18:14

משבעה יוצא אחד: אל-על החליטה לרכוש שישה מטוסי נוסעים מדגם חדיש, ואלה צפויים להיקרא על שם ראשי ממשלת ישראל שכבר אינם בין החיים. הבעיה: ישנם שבעה כאלה

חברת התעופה הישראלית אל על עתידה לחדש בחודש אוקטובר הקרוב את מלאי מטוסי הנוסעים שלה, כאשר תקבל לידיה את צי המטוסים מדגם 737-900. בשלב הראשון תקבל לידיה החברה ארבעה מטוסים, ובהמשך עתידים להגיע שניים נוספים. עד כה, נקראו מטוסי החברה על שם אתרים ויישובים בארץ. תל אביב, ירושלים, ושדרות, אלו הן רק חלק מן הערים שזכו לעטר את חזיתם של מטוסיה של חברת הדגל של ישראל.

כעת, החליט מנכ"ל החברה, מפקד חיל האוויר לשעבר אליעזר שקדי, לקרוא לצי החדש על שם ראשי הממשלות לדורותיהם. אולם, בעיה עלולה להיווצר בעיה כאשר יגיעו המטוסים ארצה. החברה אמנם רכשה שישה מטוסים ומתכוונת לחלוק כבוד לראשי הממשלה שאינם כבר בין החיים, אך ההיסטוריה מלמד שהיו שבעה כאלה: בן גוריון, שרת, אשכול, מאיר, רבין, בגין ושמיר.

בחברת אל על אישרו את הפרטים, אך מסרבים לפרט מה בכוונתם לעשות. דוברת החברה גם לא הסכימה לומר האם מתן השם למטוסים ייעשה על פי הסדר הכרונולוגי בו משלו האישים הבכירים. כלומר, האם המטוס הראשון ייקרא על שם בן גוריון, השני על שם שרת וכן הלאה, או שאולי ייבחר סדר מסוג אחר.

בתגובה מטעם חברת אל על נמסר כי "לקראת הגעת צי המטוסים החדש מדגם 737-900 החליט מנכ"ל החברה אליעזר שקדי לקרוא למטוסים החדשים על שם ראשי ממשלות ישראל לדורותיהם, המטוסים החדשים צפויים להצטרף לצי אלעל החל מהרבעון הרביעי של 2013".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully