וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצביעות האירופית

חיים שיין

17.7.2013 / 8:32

כמה סמלי שבמהלך יום צום תשעה באב, שבו יהודים בכל העולם מבכים את חורבן ירושלים, אובדן העצמאות המדינית והיציאה לגלות בת אלפיים שנה, פורסמה הידיעה על החלטת האיחוד האירופי. החלטה שבה האיחוד מנחה שלא לקיים כל מגע עם גורמים ישראליים המצויים בירושלים (שמעבר לקו הירוק), יהודה ושומרון ורמת הגולן. בנוסף, לגרום לכך שבכל הסכם שייחתם עם ישראל יצוין כי ההתנחלויות אינן חלק ממדינת ישראל. הם רק שכחו לציין כי עבור מדינות ערב שהאיחוד פועל בשירותם, תל אביב היא ההתנחלות הגדולה ביותר.

כל בר דעת שעיניו בראשו מבין שמדובר במזימה אירופית שכל מטרתה להחזיר את מדינת ישראל לגבולות 67' ולרצות את מוקדי הכוח האיסלאמיים שהולכים ומשתלטים על אזורים רבים באירופה. הנושא היחיד שבו מדינות אירופה יכולות להגיע לאחדות דעים הוא העמדת ישראל בסכנה קיומית. המזרח התיכון בוער, במצרים ובסוריה יד איש באחיו, באיראן מחמשים טילים בנשק גרעיני והאיחוד האירופי העלה את ירושלים על ראש שמחתו.

המאבק האמיתי הוא על ירושלים

חשוב מאוד שאזרחי ישראל יפנימו כי המאבק האמיתי הוא על ירושלים בירת הנצח של עם ישראל. קדומים, בית אל ואריאל הם רק תירוצים קלושים לחוסר נכונותן של מדינות אירופה לראות מדינה יהודית חזקה, משגשגת, נאורה ומתקדמת המחזיקה בירושלים מאוחדת ושלמה. מדינה יהודית ריבונית עומדת בסתירה לכל התיאולוגיה הנוצרית, שעל מזבחה אדמת אירופה כוסתה בדמנו. מעבר לתיאולוגיה, מנהיגים באירופה סבורים כי פתרון הסכסוך היהודי?ערבי יוביל לשקט עולמי. אשליה הזויה שפעם אחרי פעם מדינת ישראל נדרשת לשלם את מחירה. חבל מאוד שהאירופאים נשבים בקסם הפאטה מורגנה המדברית.

כל מי שרוצה להחזיר את מדינת ישראל לגבולות 67' מטרתו אחת, לסייע למדינות ערב להוביל את מדינת היהודים לקו הכחול, הקו האחרון בתוכנית השלבים שלהם. תוכנית זדונית המנחה את מדינות ערב מאז ראשית הציונות.

בימים שכאלה אזרחי ישראל כולם חייבים לגלות את תעצומות הנפש ולעמוד מול המזימה. אין הבדל בין משפחה שגרה בת"א או בשילה. אם המזימה תוגשם היא תפגע בכל אזרחי ישראל באשר הם. כל המפלגות בישראל, שמאל, מרכז וימין חייבות להתייצב שכם אחד ולהודיע לכל העולם כי עם ישראל חזר לארץ ישראל לא כדי להיות נתון לחסדי זרים, אלא כדי להוות קיר ברזל בעמידה על זכותנו לארץ ישראל ונחישותנו להגן על עצמנו. יבינו כל האומות כי אחרי אלפיים שנה היהודים אינם מוכנים עוד להיות שק חבטות של פוליטיקה צינית, צבועה ומסוכנת.

ישראל חייבת לתת לנהל בנחישות ובאומץ לב מנהיגותי מערכה עולמית נגד החלטת האיחוד בידיעה שהעם כולו מאוחד מאחוריה בהבנת המשמעות של חזרה לגבולות 67'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully