וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 15 התעוור בעינו מפיצוץ חזיז; אמו: "נתפלל לנס"

קובי דוד

15.7.2013 / 17:03

נער מהגליל שיחק עם הנפץ המסוכן, הדליקו - והשליכו לקרקע. אלא שבשלב זה חשב שהחזיז לא נדלק, הרימו - וזה התפוצץ בפניו. "הוא צעק: 'אמא, אמא, אני לא רואה בעין ימין'"

נער בן 15 מכפר כנא שבגליל התחתון אושפז בסוף השבוע בבית החולים פוריה, לאחר ששיחק בחזיז שהתפוצץ ופגע בעינו הימנית. היום (שני) טענו רופאי בית החולים כי אינו ישוב לראות בעין שנפגעה, בתום סדרת טיפולים מורכבים שעבר הנער.

"אני מאוד דואגת ומפחדת", סיפרה אמו של הנער. "מה נעשה אם הבן שלי יהיה עיוור? אני מתפללת שיקרה נס והעין תבריא", אמרה לוואלה! חדשות. את החזיז רכש הנער ללא ידיעת הוריו, והשליך אותו לאחר שהדליקו. כאשר ראה שהחזיז אינו מתפוצץ, חשב הנער שלא הצליח להדליקו, והרימו מהקרקע. באותו רגע התפוצץ החזיז וגרם לפציעתו הקשה.

נער מהצפון איבד את ראייתו מפגיעת חזיז בעינו, יולי 2013. באדיבות המשפחה
האם קראה להורים אחרים להשגיח על ילדיהם. הנער בבית החולים פוריה/באדיבות המשפחה

"לאחר שהחזיז לא נדלק הוא ניגש לראות מה קרה, ואז החזיז התפוצץ לו בפנים", סיפרה האם המודאגת, שלא משה ממיטת בנה מסוף השבוע. "הוא הגיע בריצה וצעק: 'אמא, אמא, יורד לי דם מהאף ואני לא רואה בעין ימין", שחזרה האם.

"אנחנו מודאגים מאוד ממצב העין", אמר הרופא המטפל, ד"ר נח'ול נח'ול מבית החולים פוריה. "עדיין לא ניתן לקבוע בוודאות אם תחזור לו הראייה, ויש חשש כבד שהיא אינה תשוב לראות. אחרי הטיפול הוא סובל פחות מכאבים והנפיחות באזור העין ירדה, אבל הוא אינו רואה בה כלל", הוסיף הרופא.

האם ביקשה להדגיש את חומרת האירוע ופנתה להורים אחרים שילדיהם משחקים בחזיזים. "חשוב שההורים ישגיחו על הילדים ולא יתנו להם כסף לקנות את הצעצועים המסוכנים האלה. אני יודעת שזה לא חוקי למכור את הנפצים והחזיזים המסוכנים האלה, חשוב שהמשטרה תגביר את הפיקוח על החנויות", אמרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully