וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב: פעוטה מתה לאחר שנשכחה ברכב לוהט

15.7.2013 / 16:00

מבדיקה ראשונית עולה כי האב, שאמור היה להוריד את בתו בגן, שכח לעשות כן והמשיך עם רכבו לאולפנה ביישוב. רק לאחר 3 שעות, כשהאם באה לגן, התברר כי הבת נשכחה. צפו במהדורת וואלה! חדשות

יח"צ - חד פעמי

טרגדיה שנייה ביממה: פעוטה בת שנה וחצי נשכחה היום (שני) בכלי רכב בחום הכבד בהתנחלות דולב שבבנימין והתגלתה רק לאחר שלוש שעות. צוות מד"א שהוזעק למקום ביצע בה פעולות החייאה ופינה אותה לבית החולים אסף הרופא, שם בתום טיפול רפואי ופעולות החייאה שנמשכו למעלה משעה וחצי - נקבע מותה.

הפעוטה נמצאה בסמוך לשעה 13:00 ללא דופק וללא נשימה בכלי הרכב שחנה בחניית האולפנה בהתנחלות, ומבדיקה ראשונית עולה כי היא נשכחה בכלי רכב פרטי על ידי אביה שאמור היה להוריד אותה בגן בשעות הבוקר. כלי הרכב בו נמצאה היה ממוגן.

עוד התברר כי לאחר שהיה בגן, נסע האב לפגישת עבודה שהחלה בשעה 9:30 במוסד חינוכי סמוך, זאת לאחר שככל הנראה שכח את בתו ברכב. סמוך לשעה 12:30 האם הגיעה לגן והבחינה כי הילדה איננה שם. היא התקשרה לאב, הוא מיהר לרכב וגילה את בתו שם. במשטרת בנימין ממשיכים לחקור את נסיבות התקרית אולם בשלב זה האב לא נחקר.

"חום גופה היה גבוה מאוד"

"הוזנקנו לטפל בתינוקת מחוסרת הכרה", סיפרו חובשת מד"א יהל רון ופרמדיק מד"א עמנואל שטרן. "כשהגענו למקום ראינו בן משפחה וסמוך אליו פעוטה מחוסרת הכרה, ללא נשימה ודופק עם סימני מכת חום. הכנסנו אותה לאמבולנס, התחלנו בפעולות החייאה ויצאנו לחבירה עם ניידת טיפול נמרץ של מד"א שהייתה סמוך לישוב".

פאראמדיק מד"א בניידת הטיפול הנמרץ, אפי בר, הוסיף: "חום גופה היה גבוה מאוד ובמקביל להחייאה הענקנו לה טיפול למכת חום שכלל את קירור הגוף ומתן נוזלים, והתחלנו בפינוי לביח אסף הרופא תוך כשאנו ממשיכים לבצע פעולות החייאה. לצערנו, בהגיענו לבית החולים נקבע מותה".

"היסח דעת וחוסר תשומת לב פגעו אנושות בחיי ילד"

"מדובר באירוע נוסף וקשה של שכחת ילד ברכב שחור לוהט. היסח דעת וחוסר תשומת לב פגעו אנושות בחיי ילד", סיפר יעקב נתניהו, דובר דולב. "משפחת התינוקת היא מעמודי התווך של היישוב, מדובר במשפחה נורמטיבית, אחראית מאוד. אלה האנשים האחרונים שאפשר לעלות על הדעת שזה יקרה להם", אמר נתניהו.

מדובר כאמור במקרה השני תוך יממה, ואפילו באותו האזור. אתמול מתה מפצעיה תינוקת כבת חמישה חודשים שנשכחה למשך שבע שעות ברכב בהתנחלות שילה שבדרום השומרון. פרמדיקים של מגן דוד אדום שהוזעקו למקום ביצעו בה פעולות החייאה כשמצבה אנוש, אך נאלצו לקבוע את מותה. מחקירה ראשונית עולה כי מי שהבחין בתינוקת בתוך הרכב היו עוברי אורח. כשלהוריה נודע על האירוע, הם התמוטטו וקיבלו טיפול רפואי מגורמי מקצוע של המועצה האזורית מטה בנימין.

בתחילת החודש מתה תינוקת כבת תשעה חודשים לאחר שנשכחה על ידי אביה בג'יפ של המשפחה ברחוב אריה בן אליעזר ברמת גן. צוותים של מגן דוד אדום שהוזעקו למקום ביצעו בה פעולות החייאה שנמשכו בבית החולים, אולם לבסוף נאלצו לקבוע את מותה. מחקירת האירוע עלה כי בשעות הבוקר יצא האב ברכב עם שלושת ילדיו, התאומים בני השש והבת התינוקת בת התשעה חודשים. הוא הספיק להוריד את התאומים בגן הילדים, אולם אז – לפי עדותו, קיבל שיחת טלפון, שככל הנראה הסיחה את דעתו. במקום להוריד את בתו בפעוטון, הוא המשיך בחזרה לבית, שם השאיר את כלי הרכב בחניה. משם עלה על הקטנוע שלו למקום עבודתו, בלי לשים לב שהתינוקת במושב האחורי של הרכב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

היום במהדורה:

יום אחרי יום נשכחה תינוקת ברכב לוהט: היום זה קורה לבת שנה וחצי בהתנחלות בחבל בנימין, אתמול בשילה. חזרנו אל המקרים המדווחים של הורים ששכחו את ילדיהם ומתברר שבמרביתם מי ששכח את התינוק ברכב הוא האבא. מה הם הגורמים הפסיכולוגים ומה ההסברים ההתנהגותים שעומדים מאחורי העובדה שלרוב מדובר באבות.

שערוריית הסמים באתלטיקה: עוד ועוד הישגים מהשנים האחרונות מתגלים כתוצאה של שימוש בסמים ולא כניצחון האדם על עצמו. חזרנו אחורה למקרים המפורסמים, ובדקנו מה הם עשו לחווית הצפייה וההנאה שלנו מספורט?

נא לנמנם בהתאם: מה קרה לעונה הנוכחית של האח הגדול? האם עוד נותרו אנשים שבאמת מעניין אותם להמשיך את הצפייה אחרי הפרק גם בערוץ 20? לילך וולך מנסה להבין איך הפכה התוכנית הממכרת למכונה של יחסי ציבור, ומעט מאוד דרמה.

התחזית: היום עלייה קלה בטמפרטורות עם לחות גבוהה במישור החוף. מחר הקלה במידות החום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully