וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהל מערת המכפלה החדש: מרוצחי 6 תלמידי ישיבה

15.7.2013 / 5:09

הרשות הפלסטינית מינתה למנהל הצד הפלסטיני של האתר המקודש את תייסיר אבו סנינה, אחד האחראים לפיגוע הירי בבית הדסה ב-1980. בדף הפייסבוק שלו התגאה: "אחד מגיבורי הפעולה"

"סגירת מעגל" מצמררת: לפני כחודשיים מינתה הרשות הפלסטינית מנהל חדש לצד הפלסטיני של מערת המכפלה בחברון – תייסיר אבו סנינה. כעת מסתבר כי אבו סנינה הוא לא אחר מאשר אחד האחראים לפיגוע שבו נרצחו שישה צעירים יהודים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הרוצח תייסיר אבו סנינה – אז/מערכת וואלה!, צילום מסך

אמש (ראשון) חשפה סוכנות הידיעות "הצלה יו"ש" המזוהה עם תושבי יהודה ושומרון כי אבו סנינה היה מעורב בפיגוע בבית הדסה בחברון ב-2 במאי 1980, שבו נרצחו שישה תלמידי ישיבת ניר שבקריית ארבע. השישה נורו למוות על ידי פלסטינים שהסתתרו בבתים בעיר, בשעה שהתלמידים שבו יחד עם מתפללים נוספים ממערת המכפלה, שם ערכו את תפילת ערב שבת. 16 בני אדם נוספים נפצעו כתוצאה מהירי. שלושה מהנרצחים בפיגוע – חנן גרשון ויעקב – מונצחים בשמו של היישוב בית חגי שבדרום הר חברון.

נראה כי על אף תפקידו החדש, אבו סנינה לא מסתיר את עברו הטרוריסטי – אלא דווקא מתגאה בו. בדף הפייסבוק שלו נכתב כי מדובר ב"אחד מגיבורי הפעולה בדבויא שבחברון". בתמונת הנושא של פרופיל הפיסבוק מוצגים חברי החוליה שביצעה את הפיגוע, כאשר אבו סנינה מסומן בעיגול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully