וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גופה אותרה לצד נשק בחולות ראשון לציון; 6 נעצרו

15.7.2013 / 1:23

גופתו של הגבר, שזהותו טרם ידועה, התגלתה במקרה בפעילות לאיתור כלי נשק לא חוקיים. כמה שעות אחר כך נעצרו חשודים בהחזקת הנשק. המשטרה בודקת אם יש קשר בין האירועים

גופת גבר נמצאה אתמול (ראשון) בשטח לאחסון כלים הנדסיים בחולות ראשון לציון, במהלך פעילות של יחידת 101 של מג"ב מרכז שנועדה לאתר כלי נשק המוחזקים באופן לא חוקי. במהלך החיפושים אחר כלי הנשק, שאותרו בעזרת כלי עבודה כבדים, נתקלו לפתע השוטרים בגופת אדם שהייתה במקום. על פי ההערכה, הגופה הייתה במקום זה כמה ימים. היא הועברה למכון לרפואה משפטית באבו כביר על מנת לקבוע את נסיבות המוות. זהות האיש טרם התבררה למשטרה וכן לא ברור אם מדובר ברצח, בהתאבדות או במוות שנגרם מסיבה אחרת.

שעות ספורות אחר כך נעצרו שישה חשודים בנוגע לכלי הנשק שאותרו במקום – רובה מסוג קלצ'ניקוב ושני אקדחים, וכן מאות כדורים. הם נלקחו לחקירה בתחנת משטרה. כעת נבדק אם יש קשר בין גופת הגבר לבין הנשק שהיה שם. הבוקר יובאו השישה לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום ברמלה. השישה חשודים בהחבאת הנשק וייתכן שגם בשימוש בו, אחד מהם הוא קטין המועסק במקום.

לפני כשבוע וחצי נמצאה גופת אישה בשנות ה-30 לחייה במכונית סמוך לכפר קאסם. על גופה התגלו כמה פצעי ירי. עובר אורח שחלף במקום הבחין באישה כשהיא ללא רוח חיים והזעיק את המשטרה. צוות של מגן דוד אדום שהגיע לזירה קבע את מותה. חקירת המקרה הועברה ליחידה המרכזית במשטרת מחוז מרכז, כשכיוון החקירה המרכזי הוא שמדובר ברצח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully