וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 15 נהרג בנפילה מפיגום באתר בנייה בבני ברק

מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי הנער, שהועסק כמנקה באתר בנייה ברחוב חזון איש בעיר, איבד שיווי משקל ומעד מקומה תשיעית. צוותי הצלה שהוזעקו למקום נאלצו לקבוע את מותו

צילום: דניאל בוק, עריכה: יאיר דניאל

עובד באתר בנייה ברחוב חזון איש בבני ברק, נער בן 15, נהרג היום (רביעי) בנפילה מפיגום בקומה תשיעית. צוותי מגן דוד אדום ומתנדבי "איחוד הצלה" שהוזעקו למקום ביצעו בו פעולות החייאה, אך הם נאלצו לקבוע את מותו. כוחות משטרה רבים שהוזעקו למקום חוקרים את נסיבות התאונה.

מדובר בנער שהועסק באתר הבנייה כמנקה. מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי הוא איבד שיווי משקל ונפל מהפיגום. ישראל קורנין, פרמדיק "איחוד הצלה", אמר כי "מדובר בנערים שעבדו בחופש הגדול בניקוי חלונות בעסק של אביו של אחד מהם. זה היה היום השני שלהם בעבודה". לטענת הפרמדיק, הנערים היו בהפסקה והתיישבו לאכול. "הנער חשב שהוא מתיישב מאחורי זכוכית ונפל מקומה תשיעית. הם היו ללא קסדות וציוד מגן". אבי כץ, כונן הצלה גוש דן שהגיע ראשון למקום, סיפר: "הגעתי למקום וראתי בחור צעיר שוכב כשהוא מחוסר הכרה. התחלתי מיד בפעולות החייאה כשבהמשך הצטרפו פארמדיקים של מד"א". אלעזר קליין, חובש מתנדב של "איחוד הצלה" שטיפל בצעיר, הוסיף: "אני וחובשים נוספים ביצענו בו פעולות החייאה ממושכות, לאחר שנפגע אנושות. למרבה הצער נקבע מותו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מחקירה ראשונית עולה כי הנער איבד שיווי משקל ונפל. אתר הבנייה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אתמול נפצע באורח קשה מהנדס מטעם מכון התקנים, כבן 50, בתאונת עבודה במפעל טמבור בעכו. מחקירה ראשונית של האירוע עלה כי הוא הגיע לבדוק את מערכת הקצף שמופעלת במקרי חירום במפעל. במהלך הבדיקה החלה דליפה, והאיש, שככל הנראה נבהל, מעד, נבלע בתוך גוש קצף ונפגע קשה מחוסר חמצן. צוותי מגן דוד אדום טיפלו בו ופינו אותו לבית החולים. בנוסף, חמישה צוותי כיבוי שהוזעקו למקום חילצו אותו וטיפלו בדליפה. המשטרה חוקרת את נסיבות המקרה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully