וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקיסר האחרון

בועז ביסמוט

25.6.2013 / 8:57

כמו קיסרי רומא, גם ברלוסקוני חש כי הכל מותר, והכל אפשרי, בעסקים, בפוליטיקה ובחיים. ובחיים, בשפה שלו, הכוונה היתה לנשים. ברלוסקוני טיפח את תדמית המאהב הלטיני. הוא אפילו ראה בזאת מורשת. הפרק הראשון של חייו היה עולם העסקים. ואולי חשב כי כסף מביא נשים. הוא התנהל בעולם זה בכישרון רב והונו נאמד ב?2009 ב?6.5 מיליארד דולר.

ואז הגיע הפרק הפוליטי. ואולי חשב כי עוצמה מביאה נשים. הוא כבש, כמו קיסר, את היעד (רומא) וכיהן שלוש קדנציות כראש ממשלה. הסנאטורים אהבו להתלונן, אבל ברלוסקוני פרט על הנימים של בני עמו כאילו היה נירון קיסר המנגן בנבל. היכן שקודמיו שיעשעו את ההמונים בקולוסיאום עם גלדיאטורים, קורבנות וחיות טרף, הוא סיפק לאזרחים שעשועים ברשתות הטלוויזיה שלו עם נערות חשופות והרבה פרסי כסף. רומא בעידן ברלוסקוני אמנם לא עלתה באש, אבל הכלכלה דעכה ולאורך זמן התפוגג הקסם של הקיסר האחרון.

קסמי ה"בונגה בונגה"

אבל הקיסר שלנו אהב בעיקר את העיסוק השלישי שלו, נשים. אם לקיסר קליגולה היה מותר להקים בית בושת בארמון ואפילו ליהנות מרווחי הסרסרות, אז למה שלברלוסקוני לא יהיה מותר "רק" לשלם לנערות עובדות? הבעיה היא שה"קיסר" שלנו נולד במאה הלא נכונה והסתבך עם קטינה.

כמה סימבולי שנשים הפילו את האיש שאהב נשים. הרכב של שלוש שופטות הרשיע אותו בפרשת "רוביגייט", שמסעירה את איטליה מאז אפריל 2011. שלוש השופטות אף הטילו על ברלוסקוני עונש כבד יותר מזה שדרשה התובעת אילדה בוקאסיני. עוד אישה. ברלוסקוני כבר הורשע בעבר ואף נידון לארבע שנות מאסר על עבירות מס. אבל הפעם דומה שהגיע ה"קו דה גראס" (מכת חסד) לקריירה מפוארת של ה?IL CAVALIERE שלנו.

אמנם כבר היו לו אינסוף משפטים והרשעות. והוא תמיד יצא מזה. אולי כי הציבור לא כל כך הבין את חומרת הפשעים (עבירות מירמה ופרשות שחיתות). הוא אפילו הצליח לחזור לזירה הפוליטית בתחילת השנה וכמעט לנצח בפעם הרביעית. אלא שהפעם ההרשעה קלה להבנה: ראש ממשלת איטליה לשעבר שילם לקטינה על שירותי מין. אמנם החוק באיטליה מאפשר לו בגלל גילו (76) לשוב ולערער. לכלא הוא אולי לא ייכנס, אבל גם ל"כס הקיסר" כבר לא יחזור.

איטליה גילתה את קסמי ה"בונגה בונגה" (שם הפרשה). כיצד הקיסר שלנו וחבריו נהנו משירותיהן של צעירות נאות ביותר שזכו למשכורת חודשית (3,000 יורו) ולדירת שני חדרים בוויה אולגטינה במילאנו. שם גם התגוררה "גונבת הלבבות" בת ה?17 קרימה אל?מחרוג'.

הקיסר שלנו יכול להתלונן שהוא לא נולד במאה הנכונה, אבל ההיסטוריה מוכיחה כי רומא אף פעם לא העניקה סוף טוב לססגוניים או למטורפים שבקיסריה. נירון וקליגולה והחניך המצטיין הקיסר אלאגבאלוס, שהתחזה לזונה ממין נקבה כדי לקיים יחסי מין עם גברים. בשנת 222, כמו קליגולה, גם הוא נרצח. הקיסר שלנו ברלוסקוני יחסית לאלה ולדומיהם, עוד יוצא בזול...

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully