וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנו של נדקר בדרום תל אביב: "חיים בצל הסכנה"

23.6.2013 / 17:40

מצבו של יעקב עמרד, בעל חנות במדרחוב נווה שאנן, מוסיף להיות קשה, לאחר שנקלע לקטטה בין נתינים זרים. "הוא יצא החוצה לרוקן את פח הזבל. כנראה הוא הפריע להם באמצע"

מצבו של יעקב עמרד, בעל חנות במדרחוב נווה שאנן, שנדקר הבוקר (ראשון) ככל הנראה בשעה שנקלע לקטטה בין נתינים זרים בדרום תל אביב, מוסיף להיות קשה. הוא נמצא כעת בחדר הניתוח, כשהוא סובל מכמה פצעי דקירה, בין היתר באחת מריאותיו. בנו סיפר כי האב עובד במקום עשרות שנים. "אם הוא היה אבא של חבר כנסת, בטח היו מתייחסים", אמר הבן. "אבל לצערנו נפגע רק אזרח פשוט".

מלבד עמרד, תושב קריית אונו בן 67, חמישה בני אדם נוספים נפצעו באירוע, כולם במצב קל. הבן, דודי עמדר, סיפר על שהתרחש: "הוא היה בחנות כמו בכל יום. בשלב מסוים יצא החוצה לרוקן את פח הזבל. כנראה הוא הפריע להם באמצע, אז דקרו אותו". לדברי הבן, כשהגיע לבית החולים איכילוב, לשם פונה האב על ידי מד"א, אביו כבר היה מחוסר הכרה, מורדם ומונשם.

קטטה מלווה בדקירות ברחוב בני ברק פינת נווה שאנן בתל אביב. יוני 2013. דוברות מד"א, מד"א
"כנראה הוא הפריע להם באמצע, אז דקרו אותו". זירת האירוע, היום/מד"א, דוברות מד"א

החנות במדרחוב נווה שאנן, לנעליים בסיטונאות, נמצאת בבעלותו של עמרד למעלה מ-30 שנה. "פעם המצב היה אחרת. אבל בשנים האחרונות נהיה שם מאד קשה. עד היום לא ראיתי אלימות פיזית, אבל המתח באוויר מורגש כל הזמן. אנשים שם שותים ומסתובבים ברחוב מסטולים. רק אתמול דיברנו, אבא ואני, על כמה המצב נהיה מסוכן שם. אבל מה יש לאבא שלי לעשות? לאן הוא ילך אחרי כל כך הרבה שנים?", אמר בנו.

עוברי אורח ניסו להפריד - ונדקרו

הבן, יחד עם בני המשפחה האחרים, מחכים שהאב יצא מהניתוח. הוא ביקש להעביר מסר. לדבריו, "המקום של הנתינים מסודן הוא לא כאן. הם הגיעו לישראל כי פה זה גן עדן בשבילם. כששר הפנים לשעבר ניסה להוציא אותם קראו לו 'גזען'. אבל אם מה שקרה לאבא שלי היום היה קורה לאבא או בן של חבר כנסת – אני בטוח שהיו מגיעים לכאן מהר מאוד ומרחיקים אותם. כשזה מגיע לאזרח הקטן זה לא מעניין את מקבלי ההחלטות. ככה אנחנו חיים פה – בצל הסכנה".

האירוע החל על פי החשד לאחר ויכוח שהתפתח בין שני נתינים זרים מסודן בפינת הרחובות בני ברק ונווה שאנן בדרום העיר, ובמהלכו שלף אחד מהם סכין והחל לדקור את האחר. בשלב זה, החלו עוברי אורח לנסות להפריד בין השניים ולהשתלט על הדוקר, ואז דקר התוקף חמישה בני אדם נוספים. הפצועים פונו לבתי החולים וולפסון בחולון ואיכילוב בתל אביב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully