וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד מצמרר: רכב התהפך בשומרון, 2 פלסטינים נהרגו

יהושע בריינר

23.6.2013 / 10:23

ארבעה בני אדם נוספים נפצעו בתאונה והובאו לבתי חולים ברשות הפלסטינית. מצלמה שהותקנה במכונית של תושב האזור הצליחה לתעד את הרכב הפלסטיני סוטה מנתיבו ומתנגש ברכב אחר

צילום: קובי סלע; עריכה: יאיר דניאל

שני פלסטינים נהרגו הבוקר (ראשון) בתאונת דרכים בכביש 60 סמוך להתנחלות שילה, לכיוון מעלה לבונה שבשומרון. ארבעה בני אדם נוספים נפצעו בתאונה, מצבם של שניים בינוני ושניים נוספים במצב קל. הסהר האדום פינה את ההרוגים ואת ארבעת הפצועים לבית חולים בשטח הרשות הפלסטינית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שניים נהרגו וארבעה נפצעו בתאונה הקטלנית בשומרון/מערכת וואלה!, צילום מסך

מצלמה שהותקנה במכוניתו של תושב האזור הצליחה לתעד את התאונה הקטלנית. התאונה הקשה אירעה סמוך לשעה 7:00, כאשר כלי רכב פלסטיני ביצע עקיפה מסוכנת במהירות גבוהה והתנגש חזיתית בכלי רכב פלסטיני אחר. כתוצאה מההתנגשות נהרגו כאמור שני הפלסטינים. בתיעוד נראית אחת המכוניות סוטה מנתיבה, מתנגשת ברכב בנתיב הנגדי ומתהפית. הסרטון מתעד גם את שיחת הטלפון של נהג הרכב הישראלי שהזעיק את צוותי מד"א למקום התאונה.

בסביבות אותה השעה הבוקר, אירעה תאונה קטלנית בכפר סבא, כאשר נהג משאית התנגש בגשר של הולכי רגל והוא קרס. המשאית, אשר הובילה טרקטור, התנגשה בגשר וגרמה לקריסתה על תא הנהג, וזה נלכד תחתיו כשהוא מחוסר הכרה. לאחר שחולץ, נקבע מותו. מעדויות במקום עולה כי קצה המחפרון של הטרקטור שנישא על גבי המשאית פגע בגשר וגרם לקריסתו. שני מנופי ענק הוזעקו למקום על מנת להרים את הגשר מעל המשאית כדי לחלץ את הנהג הלכוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully