וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוקר החוצפה: דירת 8 מ"ר בתל אביב ב-2,000 שקלים

שירה הוד

17.6.2013 / 22:04

לפי המודעה שפורסמה באינטרנט, הדירה ממוקמת ברחוב טשרניחובסקי במרכז העיר ומוגדרת כסטודיו/לופט. הדייר הנוכחי: "כשהזמנתי חברים, אחד היה צריך לשבת במטבח ואחד בשירותים"

יוקר המחיה ומחירי הדירות המאמירים עדיין מורגשים היטב. בימים האחרונים פורסמה בלוח "יד2" מודעה המציעה דירה להשכרה במרכז תל אביב, שגודלה מסתכם בשמונה מ"ר בלבד, תמורת 1,890 שקלים. דירת החדר, בקומת קרקע בבניין ברחוב טשרניחובסקי, מוגדרת כדירת "סטודיו/לופט", וכוללת על פי המודעה ריהוט חלקי: מיטה ומתלה בגדים וכן מקרר, טלוויזיה, מיקרוגל, מזגן ומכונת קפה.

מגן ונילה, הדייר הנוכחי בדירת החדר, סיפר כי ביקש למצוא מקום שקט וזול כשחיפש דירה בעת לימודיו בבית ספר למשחק, וכי כיום הוא מבין שהמחיר לא כל כך זול. לדבריו, הוא ממליץ על הדירה למי שמחפש שקט ורוצה לגור במרכז העיר, אך החיסרון הבולט הוא שאין אפשרות לארח בה אנשים נוספים.

ונילה סיפר כי בעבר הזמין שלושה חברים לקפה וכי הדרך היחידה לארח אותם הייתה כאשר אחד מהם ישב בסלון, השני במטבח והשלישי בשירותים. לדבריו, מדובר בחוויה "בלתי נשכחת". עוד סיפר ונילה כי בעבר ביקש לארח בנות זוג בדירה, אך לדבריו הבית "לא כל כך מזמין בנות". לטענתו, בעל הבית נחמד מאוד ומתקן במהרה כל דבר שמתקלקל, אולם כיום הוא מחפש דירה חדשה, בתקווה שתהיה קצת יותר גדולה מהנוכחית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully