וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: היסטוריה בהליך בחירת הרבנים הראשיים

16.6.2013 / 16:30

כל החדשות של היום בדקה אחת: הילה קובו מגישה לכם מאולפן וואלה! חדשות את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס בישיבת הממשלה שהתקיימה הבוקר (ראשון) לתוצאות הבחירות באיראן, ואמר: "אסור להיתפס למשאלות לב ולהרפות את הלחץ על איראן, כדי שלא תפתח נשק גרעיני".

תגובות על נצחון המנהיג המתון חסן רוחאני בבחירות באיראן הציפו את הרשתות החברתיות. בין היתר ביקרו צעירי איראן את הזמן שלקח לאיראנים לקבל את תוצאות הבחירות הרשמיות.

היסטוריה נרשמה בוועדה הממנה את הגוף הבוחר את הרבנים הראשיים. לראשונה תכלול הוועדה שתי נשים מתוך חמישה נציגים. הנציגות יהיו השופטת בדימוס שרה פריש ועורכת דין ציפי פינקלשטיין.

הדיון בוועדת השרים לענייני חקיקה בהצעת החוק של "ברית הזוגיות" בוטל היום במפתיע כדי לנסות להגיע להסכמות בין הסיעות השונות באשר לנוסח. הצעת החוק באה לתת פתרון לישראלים שאינם יכולים להינשא על פי הדין הדתי.

גור שלף מספר בראיון בלעדי לוואלה! ספורט על פיטוריו מתפקיד מנהל קבוצת הכדורסל של מכבי תל אביב. בין השאר אומר שלף: "הייתי הבן אדם הכי קרוב לדיוויד בלאט במערכת, יכול להיות שזה הפריע".

מזג האוויר: הימים הקרובים ללא שינוי, ביום שלישי צפויה התחממות ניכרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully