וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקטין החשוד ברצח בבר-נוער: "בחיים לא נאנסתי"

16.6.2013 / 11:27

מעצרם של שלושת החשודים בירי בבר-נוער הוארך בשבוע. במהלך הדיון, קם הצעיר שלכאורה הותקף מינית על רגליו וביקש להסיר את צו איסור הפרסום. "הכל שקר וכזב. מבקש מכונת אמת"

צילום: דניאל בוק, טל אנגלנדר, עריכה: יאיר דניאל

בית משפט השלום בתל אביב האריך הבוקר (ראשון) בשבוע נוסף את מעצרם של חגי פליסיאן, החשוד המרכזי ברצח בבר-נוער, של קרוב משפחתו הצעיר שלכאורה הותקף מינית על ידי הפעיל הגאה שאול גנון בהיותו קטין ושל טרלן חנקישייב. במהלך הדיון, קם הצעיר, על רגליו ואמר: "בחיים לא נאנסתי, אף גבר לא נגע בי. אני לא חושב שצריך להיות צו איסור פרסום. זה הכול שקר וכזב". כמו כן, ביקש הצעיר להיבדק במכונת אמת.

פליסיאן הגיע לדיון כשלראשו כיפה, ושלושת החשודים נראו משועשעים במהלך הדיון בעניינים. נציג המשטרה ציין כי בשיחה שהוקלטה בין עד המדינה לבין החשוד הצעיר עבור המשטרה בניסיון להוציא ממנו הודאה, העד טען בפניו שגונן נגע גם בו. עם זאת, לא ברור אם אמר זאת רק כדי לגרום לו לדבר או שהדבר קרב באמת.

כמו כן, סיפרה המשטרה כי בעימות שנערך בין הצעיר לבין עד המדינה, ציין העד כי הצעיר אמר לו שסיפר לחגי פליסיאן שנאנס על ידי גנון. אחרי כן, כך נטען, בשיחת טלפון בין חגי לעד המדינה, השניים שוחחו על הבר-נוער ועל גנון.

השופט, עידו דרויאן, קבע שהחקירה בשבוע האחרון הניבה תוצרים שעיבו את החשדות נגד החשודים. לעומת זאת, הסנגורים ניסו במהלך הדיון לערער על אמינותו של עד המדינה.

שאול גנון, החשוד בתקיפה מינית בפרשת הבר-נוער, משתחרר למעצר בית, יוני 2013. דניאל בוק
גנון, בעת שחרורו למעצר בית ביום שישי/דניאל בוק

במהלך הדיון, הודה רשמית נציג המשטרה כי נחתם הסכם עם שאול גנון. על פי ההסכם, ישמש גנון עד תביעה במשפטם של שלושת החשודים בירי. הוא יודה בקיום יחסים אסורים בהסכמה או באונס של הצעיר, אשר נחשד בסיוע לרצח, בהיותו קטין. בתמורה, הוא לא יואשם במעשה, או בשיבוש הליכי חקירה. בתגובה להסכם, פנה פרקליטו של פליסיאן, עו"ד משה שרמן, לנציג המשטרה, ואמר: "חתמתם הסכם עם גנון שלא עשה שום דבר".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

עו"ד שרמן שאל את נציג המשטרה אם יש בידיהם ראיה פורנזית הקושרת את מרשו לאירוע, וזה טען כי יש בידיו הקלטה של החשוד המרכזי קושר את עצמו לאירוע. אולם השופט דרויאן חזר על שאלת הסנגור, ובכך למעשה עיר על כך שהנציג לא ענה לשאלה. לכך הגיב: הראיות מונחות בפני בית המשפט.

החשודים ממשיכים להכחיש מכל וכל את המיוחס להם, אבל לטענת נציג המשטרה הם משנים כל ימים את גרסתם. עוד אמר נציג המשטרה כי גנון והצעיר שלכאורה תקף טרם התעמתו, אולם בכוונתם לערוך עימות שכזה. "מדובר באחת החקירות הסבוכות שנתקלתי בהן", הודה נציג המשטרה.

יוני 2013. שלומי גבאי
חגי פליסיאן וקרוב משפחתו/שלומי גבאי

שאול גנון, החשוד כי ידע שהיה יעד הרצח, לאחר שלכאורה תקף מינית את הצעיר החשוד בסיוע, בהיותו קטין, שוחרר ביום שישי למעצר בית בן שבועיים. עם שחרורו, לאחר שחתם על ההסכם לפיו יודה בקיום מגע מיני עם הנער, הגיב גנון לראשונה לפרשה. "אין ולא היה לי כל קשר לפרשת הרצח בבר-נוער במישרין או בעקיפין ולא ביצעתי כל עבירה שקשורה לנושא הזה", אמר.

כמו כן, ביום שישי התגלה כי זמן קצר לפני הרצח, קיבל גנון מסר מאיים מהנער שתקף לכאורה. "הסתבכת אתי, אתה עוד תשמע ממני", נכתב לגנון. המשמעות היא שגנון היה מודע לכאורה לאפשרות שהקטין עמו נפגש עלול היה להיות זה שעומד מאחורי המעשה הנורא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully