וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעיר טבע ומת ליד קיסריה; קשישה שטבעה במצב קשה

שלומי גבאי

15.6.2013 / 16:50

עם נהירת ההמון לחופי הים, מתרבים גם מקרי הטביעה. צעיר נסחף סמוך לקיסריה לעומק הים ונמשה לאחר ששהה במים זמן רב. בת 70 טבעה בחוף אולגה. בשני החופים הרחצה הייתה אסורה

צעיר בן 23 מהכפר ערערה שליד חיפה, טבע היום (שבת) למוות בחוף שדות ים הסמוך לקיסריה. הצעיר נמשה מהמים במצב קשה, לאחר ששהה מתחת לפני המים כ-30 דקות. צוותים של מגן דוד אדום ביצעו בו פעולות החייאה ממושכות ופינו אותו לבית החולים הלל יפה בחדרה, כאשר בדרכם לשם נאלצו הפרמדיקים לקבוע את מותו.

בן 25 טבע למוות בחוף שדות ים, 15 ביוני 2013. שלומי גבאי
מאמצי ההחייאה בחוף שדות ים, היום/שלומי גבאי

הצעיר שטבע, בילה עם חברים בחוף הים, נכנס למים עם חבר ובשלב מסוים הם ככל הנראה נכנסו למערבולת והחלו להיסחף לעומק הים. מספר צעירים תושבי אור עקיבא חילצו את חברו של הצעיר מהמים במצב קל. הצעיר שחולץ סיפר כי יחד אתו נסחף חברו. כוחות שיטור ימי החלו לסרוק את המים ולאחר כחצי שעה נצפה הצעיר צף על פני המים במעמקים.

אישה בת 70 מפונה מחוף אולגה לאחר שטבעה, 15 יוני 2013. שלומי גבאי
האישה שטבעה מפונה לבית החולים. חוף אולגה, היום/שלומי גבאי

בשעות הבוקר, בחוף הדרומי של גבעת אולגה נמשתה מן המים אישה בשנות ה-70 לחייה ופונתה על ידי מד"א במצב קשה מאד כשהיא מורדמת ומונשמת. היא הועברה למחלקת טיפול נמרץ בבית החולים הלל יפה בחדרה. בשני המקומות, חוף שדות ים וחוף אולגה הדרומי, מדובר בחופים לא מוכרזים בהם הרחצה אסורה.

בת 70 טבעה בחוף גבעת אולגה, 15 ביוני 2013. שלומי גבאי
האישה מפונה מחוף אולגה, היום/שלומי גבאי

שעה קלה לאחר שטבעה האישה, טבע גבר נוסף בשנות ה-50 לחייו באותו המקום בדיוק, בחלקו הדרומי של חוף אולגה, אך הוא חולץ על ידי מצילים שהוזעקו למקום. הגבר נפגע באורח קל וטופל במקום על ידי הצוות הרפואי של מרפאת החוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully