וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקוית ראייה נספתה בשריפה שפרצה בדירתה בחיפה

קובי מנדל

15.6.2013 / 10:48

צוותי מגן דוד אדום שהוזעקו לדירה בקומה השלישית ברחוב אמציהו המלך נאלצו לקבוע את מותה של האישה, בת 59. חוקר שריפות קבע כי הדליקה פרצה בשל כשל במזגן. כלב נחייה חולץ

אשה בת 59 נספתה הלילה (שבת) בשריפה שפרצה בדירתה שבקומה השלישית בבניין מגורים ברחוב אמציהו המלך בחיפה. צוותי מגן דוד אדום ממרחב כרמל שהוזעקו למקום נאלצו לקבוע את מותה. על גופתה נמצאו סימני כוויות רבים. מחקירה של חוקר שריפות מטעם שירותי הכיבוי של חיפה עולה כי האישה, ככל הנראה לקוית ראייה, מצאה את מותה לאחר שהשריפה פרצה בעקבות כשל טכני במזגן. בדירתה נמצא כלב נחייה מסוג לברדור שחולץ על ידי הכבאים כשהוא סובל מקשיי נשימה.

אסף דיין, פראמדיק מד"א שהגיע לדירה סיפר כי תוך כדי מאמצי הכיבוי חילצו הכבאים את הגופה והעבירו אותה אליו. "האשה נמצאה ללא רוח חיים כשעל גופה כוויות רבות וקשות אשר הקשו על הזיהוי שלה", אמר דיין, והוסיף: "לצערי לא היה ביכולתנו לעשות דבר על מנת להצילה. זמן רב שלא נתקלתי במראות כה קשים".

כוחות הכיבוי בשריפה בכרמל, 8 מרץ 2013. שלומי גבאי
הכבאים חילצו את האשה, אנשי מד"א קבעו את מותה/שלומי גבאי

שלשום פרצה שריפה בחדר מכונות של בניין מגורים בגני תקווה. חמישה צוותי כיבוי שהוזעקו למקום השתלטו על האש ופינו כמה מהדיירים, בשל העשן הרב שאפף את המבנה בשריפה לא היו נפגעים. ביום שבת שעבר פרצה בשעות הצהריים שריפת קוצים סמוך למושב נווה מיכאל-רוגלית שליד בית שמש. האש התפשטה אל תוך היישוב, אך לא היו נפגעים מקרב התושבים. השריפה גרמה נזק לשני לולים ולמחסן והכבאים פינו 14 בתים מיושביהם לאור הסכנה שנשקפה למבנים. 12 צוותי כיבוי ושני מטוסים שהוזעקו למקום הצליחו להשתלט על הדליקה. זמן קצר קודם לכן פעלו צוותי כיבוי בשריפה שפרצה באזור המושב אמציה שבחבל לכיש. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. הכבאים נעזרו בשני מטוסי כיבוי כדי להשתלט על האש.

(עדכון ראשון: 1:00)

לקריאה נוספת:
תושבים פונו בשל שריפה ליד בית שמש, נגרם נזק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully