וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורמולה 1 בירושלים: אילו רחובות חסומים לתנועה?

13.6.2013 / 16:43

עשרות אלפי מבקרים הגיעו לצפות במרוץ המכוניות הנערך בבירה. כאלף שוטרים וסדרנים נפרשו בעיר על מנת להבטיח את הסדר הציבורי. עומסי תנועה כבדים צפויים עד שעות הערב ומחר

קובי ליאני

(צפו: פורמולה 1 בירושלים - הרגע שלפני הזינוק)

עשרות אלפי מבקרים הגיע אחר הצהריים (חמישי) למרוץ המכוניות "פורמולה 1" הנערך בירושלים. למעלה מ-600 שוטרים, לוחמי מג"ב ומתנדבים וכ-400 סדרנים, בפיקודו של מפקד מחוז ירושלים, ניצב יוסי פריינטי, נפרשו החל משעות הבוקר על מנת להבטיח את הביטחון ואת הסדר הציבורי.

מפת חסימות כבישים בירושלים לפורמולה 1, יוני 2013. Google Earth
הרחובות החסומים לתנועה/Google Earth

הרחובות הבאים יהיו חסומים לתנועה עד 20:00 בערב, ומחר מ-08:00 בבוקר ועד 15:00 בצהריים: רחוב דוד רמז, דרך חברון, חטיבת ירושלים, יצחק קריב ודוד המלך. כמו כן, חסומים צמתי הרחובות דוד המלך ויצחק קריב, דוד המלך ואמיל בוטה, דוד המלך ורחוב בלומפילד, בית לחם ודוד רמז, דרך חברון ודוד רמז, וכן רחוב יצחק קריב ביציאה מהחניון של קניון ממילא.

פורמולה 1 בירושלים, אירוע פתיחה. קובי ליאני
הנהגים כבר מוכנים. היום, בירושלים/קובי ליאני

תת-ניצב אמנון אלקלעי, מפקד מרחב ציון במשטרה המפקד על האירוע, אמר: "משטרת ירושלים, בשיתוף העירייה וגורמים נוספים, נערכה להגעתם של עשרות אלפי צופים במופע הפורמולה 1, תוך שימת דגש על שמירה על ביטחונם האישי של הצופים ותושבי העיר ושמירה על הסדר הציבורי". תנ"צ אלקלעי ציין כי המשטרה מקיימת בשיתוף עם העירייה הערכות אינטנסיביות בתחום התנועה. "צפויים עומסי תנועה מרובים בימים אלו, ומשטרת ירושלים תעשה ככל הניתן לצמצם את הפגיעה בשגרת החיים בעיר", הוסיף.

למידע נוסף ולשאלות בנושא ניתן לפנות למוקד העירוני בטלפון 106 או למוקד לפניות האזרחים באירוע בטלפון 02-5314600.

פורמולה 1 בירושלים: רגע לפני הזינוק

לפניות לכתב יאיר אלטמן: talk2yaira@walla.com.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully