וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל טיסת נתניהו לפולין - החופשה באילת התעכבה

מטוס ארקיע, שהיה אמור לעשות דרכו לאילת, קיבל יעד אחר: להטיס את ראש הממשלה לפולין. מטוס פולני הוחכר כדי להטיס הנוסעים לאילת, אך בשל גודלו הוא נחת בשדה התעופה בעובדה

מה הקשר בין חופשה באילת לביקור ממשלתי רשמי בפולין? ראש הממשלה בנימין נתניהו טס אמש (רביעי) לביקור בוורשה, בירת פולין, ולשם כך הועמד עבורו מטוס של חברת ארקיע, שיעדו המקורי היה שדה התעופה באילת. הנוסעים, שהיו אמורים להתחיל כבר הבוקר את חופשתם בעיר הדרומית, קיבלו הודעה טלפונית כי מטוסם הוחכר וינחת בשדה התעופה בעובדה. הסיבה לכך היא גודלו של המטוס הפולני החכור, שלא מאפשר לו לנחות בשדה התעופה הקטן יחסית באילת.

מחברת ארקיע נמסר כי ההודעה על השינוי בטיסה הועברה טלפונית לכל הנוסעים לאילת במהלך אחר הצהריים אתמול. כמו כן, ציינו בחברת התעופה, כי לנוסעים המתינו בשדה התעופה בעבודה מספר אוטובוסים ואלה פיזרו אותם בין בתי המלון באילת.

זו אינה הפעם הראשונה ששמו של ראש הממשלה עולה בהקשר לטיסותיו לחו"ל. לפני כחודש התעוררה ביקורת בציבור על עלות טיסת נתניהו ללונדון, בה ביקש נתניהו להתקין עבורו מיטה זוגית במטוס שהטיס אותו ואת רעייתו שרה, כדי להשתתף בהלווייתה של ראש ממשלת בריטניה לשעבר, מרגרט תאצ'ר. על פי דרישת הלשכה, נהוג להתקין בטיסות ארוכות של ראש הממשלה תא מיוחד הכולל מיטה זוגית – אולם טיסות קצרות לאירופה אינן כלולות בדרישה. כאמור, הלחץ הציבורי עבד ובאופן חריג הנחה נתניה שלא להתקין עבורו יותר תאי שינה בטיסות לאירופה.

לפניות לכתבת:
daniellerosenbaum@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully