וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשי פרה וכבש כרותים נמצאו במזרקות בבאר שבע

רמי שני

10.6.2013 / 10:58

חודש לאחר מעצר עשרה פעילים למען זכויות בעלי חיים בחשד שהניחו ראשי בקר ודגים כרותים במזרקות בתל אביב, אירוע דומה אירע הבוקר בדרום. על המזרקה נכתב: "בסבל כולם שווים"

ראשים כרותים של פרה וכבש נמצאו הבוקר (שני) בכיכר המזרקות בשכונת רמות שבבאר שבע. סיירים מתחנת משטרת באר שבע שהבחינו בראשים הזעיקו עובדי עירייה כדי לפנות אותם. על קיר המזרקה נכתב: "בסבל כולם שווים. לארוחה יש תחליף. לחיים אין". על פי החשד אנשי ארגון למען בעלי חיים אחראים למעשה.

ראשי בקר הוצבו במזרקות ברחבי תל אביב. אבי כהן
ראשי בקר במזרקה בתל אביב, בחודש מרץ/אבי כהן

שוטרי מרחב ירקון עצרו בסוף חודש אפריל עשרה חשודים במעורבות בהנחת ראשי בקר ודגים כרותים בכמה מקומות ברחבי תל אביב במרץ האחרון. העצורים, שתי נשים ושמונה גברים, הם פעילים למען זכויות בעלי חיים. בחיפוש בביתם נמצאו ממצאים שונים הקושרים אותם לחשדות. על פי החשד, הציבו הפעילים למען בעלי חיים ראשי בקר במזרקות ברחובות אבן גבירול ודיזינגוף בתל אביב וראש עז במזרקה במתחם נגה ביפו. כמו כן צבעו הפעילים את מי המזרקות באדום במחאה על מה שהם מכנים "שואת בעלי החיים". בעמוד הפייסבוק של תנועת "Free269" אף פורסם בזמנו סטטוס שציטט מסר מהפעילים שהציבו את המיצגים: "הפעולה בוצעה בשם אלה שאת צעקותיהם אתם מסרבים לשמוע".

בסטטוס נטען כי הפעולה נעשתה בשם הארגון, וכי המסר הגיע בהודעת מייל אנונימית מהפעילים. כמו כן, בסביבת המזרקות רוססו כתובות "Free 269". הארגון מכונה כך מתוך הזדהות עם עגל שגודל באחד ממשקי החיות בארץ, ושעל עורו נצרב המספר "269". בהודעה שצוטטה נכתב עוד כי "זאת מלחמה שלא נפסיד בה, כי משמעותה של נסיגה הוא המשך הדיכוי הכי מזוויע אי פעם. הנכדים שלנו ישאלו אותנו יום אחד: 'איפה הייתם בזמן שהתרחשה שואת בעלי החיים?'".

נעצרו 10 חשודים שפיזרו ראשי בקר כרותים בתל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully