וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: חוקרת ניסתה "להציל" בן דוד ושיבשה ראיות

קובי מנדל

6.6.2013 / 14:56

פרסום ראשון: חוקרת בתחנת עכו חשודה כי ביקשה להשמיט את שם בן דודה מדוח משטרתי, לאחר שזה נעצר ביחד עם פלסטיני שהועסק שלא כחוק. המשטרה: "מדובר במעשה חמור ביותר"

ניצול לרעה של סמכות: לוואלה! חדשות נודע כי לפני שלושה שבועות ביקשה חוקרת בתחנת עכו להעביר לטיפולה תיק שעסק בהעסקת פלסטיני ללא היתר, לאחר שהן המעסיק והן הפלסטיני נעצרו על ידי שוטרי תחנת עכו ושוטרי מג"ב. מה שלא אמרה החוקרת הוא שהחשוד בהעסקת הפלסטיני הוא למעשה בן דודה, ואת פרטיו היא ביקשה להסיר מהדוח בטענה כי קיבלה על כך אישור מקצין החקירות בתחנת עכו.

שוטרי המג"ב פעלו בהתאם להנחייתה של החוקרת מאחר שהאמינו לה, אולם הקצין הממונה עליהם, שחשד באמיתות ההנחיה, ביקש לברר מדוע הושמטו מהדוח פרטי המעסיק ושוחח על כך עם קצין החקירות. זה הודיע לו כי כלל לא נתן אישור לחוקרת לעשות כן. בעקבות כך, הועברו הפרטים למח"ש ונפתחה חקירה נגד החוקרת, עורכת דין בהכשרתה, בחשד לשיבוש ראיות. במהלך החקירה היא הייתה נתונה במעצר בית הרחק מאזור מגוריה, וכעת היא מושעית מעבודתה. "מדובר במעשה חמור ביותר", מסר לוואלה! חדשות גורם בכיר במחוז חוף של המשטרה. גורם בכיר במשטרה מסר כי בשל חומרת החשדות, הפרשה הועברה מיד למחלקה לחקירות שוטרים. "אסור שמקרים כאלו יהיו במשטרה", ציין.

בשבוע שעבר פורסם כי השופט חאלד כבוב, המכהן בבית המשפט המחוזי בתל אביב, התקשר למפקד מחוז תל אביב, ניצב אהרון אקסול, וביקש ממנו לשוחח עם שוטר שרשם לו באותו רגע דוח תנועה, לאחר שנתפס נוהג עם טלפון סלולרי בידו. ניצב אקסול ביקש מהשוטר לצרף לדוח מזכר, אשר מבקש לבדוק את האירוע. בסופו של דבר, ביקש כבוב מהשוטר שירשום את הדוח בכל זאת, ושילם אותו. מדוברות בתי המשפט נמסר בתגובה: "השופט לא דיבר בטלפון, אף אליבא דגרסת השוטר. השוטר טען שהשופט החזיק את הטלפון בידו. השוטר רשם דוח תנועה. השופט מתכוון לשלם את סכום הקנס". ממשטרת מחוז תל אביב נמסר בתגובה: "הדוח נמסר לנהג במעמד רישום הדוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully