וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חרדי חשוד שהתנפל על לסביות עם גרזן: "לתקן את תל אביב"

5.6.2013 / 9:46

תושב בני ברק נעצר אמש לאחר שעל פי החשד התנפל על מספר נשים גאות ברחוב לילנבלום בעיר כשבידו גרזן. לא היו נפגעים בתקרית. היום הוא יישלח להסתכלות פסיכיאטרית

בעוד יומיים, לרגל מצעד הגאווה, יגדשו אלפים את רחובות תל אביב, אשר נחשבת לעיר פתוחה ומתקדמת. אך תקרית שאירעה אמש (שלישי) עלולה להעכיר את האווירה: תושב בני ברק בן 46 נעצר לאחר שעל פי החשד גידף קבוצת נשים, בנות הקהילה ההומו-לסבית, ואיים עליהן עם גרזן. בהמשך היום יובא החשוד בפני שופט בבית משפט השלום בתל אביב, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו בגין מסוכנות ולשלוח אותו להסתכלות פסיכיאטרית.

האירוע התרחש סמוך לחצות, ברחוב לילנבלום בתל אביב. מספר נשים עמדו מחוץ למועדון ושוחחו ביניהן. לפתע נעצר לידן כלי רכב, וממנו יצא גבר לבוש כחרדי והחל לרוץ לעברן, תוך שהוא מחזיק בידיו גרזן. להפתעתן הרבה הוא החל לנופף בגרזן באוויר ואף להכות בו בעמודים שהיו במקום. תוך כדי המעשה הוא צעק לעברן "חג שמח", ככל הנראה עקב שבוע הגאווה וקרא קריאות בגנות הקהילה הגאה, וכי "באתי לתקן את תל אביב".

עוברי אורח הזעיקו את המשטרה, ועל פי עדותם האיש המשתולל נכנס לרכבו וביקש לנסוע מהמקום, תוך שהוא צועק ומאיים כי בכוונתו לשוב למקום עם אנשים נוספים. הוא ניסה להימלט אך שוטרי תחנת לב תל אביב שהגיעו למקום חסמו את דרכו ועצרו אותו. ברשותו נתפס כאמור גרזן וברכבו נמצאו סכינים ומברגים.

החשוד נלקח לחקירה, שם חזר על גרסתו לפיה בכוונתו "לתקן את תל אביב". לחשוד עבר פלילי מתחום האלימות. החוקרים צפויים גם לשאול את האיש האם יש לו מידע באשר לאירוע הקודם בו הופעלה אלימות כלפי הקהילה הגאה בעיר, במועדון הבר-נוער באוגוסט 2009, אירוע אשר הסתיים בשני הרוגים, והיורה מעולם לא נתפס. התיק נחקר עדיין ביחידה המרכזית של מחוז תל אביב, וצו איסור פרסום מוטל על פרטיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully