וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שביתה בעיריית תל אביב: אין דוחות חניה וקבלת קהל

ארגון העובדים בעירייה פתח בעיצומים, לפיכך לא תיאסף אשפה, לא יינתנו דוחות חנייה ולא יהיה שירות במוקדי קבלת הקהל. הסיבה, כנראה, היא דרישה להוסיף תקנים בתפקידים שונים

אין דוחות חנייה, אין איסוף זבל. עקב שביתה של ארגון העובדים בעיריית תל אביב, שהחלה אתמול (שני), לא יינתנו שירותים במוקדי קבלת הקהל בבניין העירייה, לא יתקיים שירות "עירייה עד הלילה" בבניין העירייה. כמו כן, הופסקה עבודת פקחי החנייה ועובדי התברואה. ככל הנראה, העובדים דורשים תוספות תקנים בתפקידים שונים - בהם מצילים נוספים בחופים, ומנגד זועמים על העסקת פקחים נוספים שיסייעו בפיקוח בדרום העיר מבלי לתאם עימם. עם זאת, תגובה רשמית מטעמם לא נמסרה. מעיריית תל אביב נמסר: "העירייה מצרה על אי הנוחות".

לפני כשבועיים איימו ראשי ערים ומועצות מקומיות מרחבי הארץ להשבית את הרשויות המקומיות בישראל "אם לא ייפתח משא ומתן אינטנסיבי ורציף" עם האוצר. "אם לא נראה שינוי בהיקף התקציב לרשויות המקומיות המתוכנן לשנת 2013, נלך על כל הקופה", אמר שלמה בוחבוט, יו"ר מרכז השלטון המקומי בכנס בו נדונו הגזירות בתקציב 2013-2014. בסופו של דבר, הרשויות המקומיות לא הושבתו.

שביתה של שעתיים הוכרזה לפני כחודשיים במועצות המקומיות עקב ניסיון ההתנקשות בראש עיריית עכו, שמעון לנקרי, שאירע שבועיים קודם לכן. במהלך השביתה לא ניתנו שירותים לקהל ופקחי העירייה לא נרשמו דוחות. "הגיעו מים עד נפש. פוגעים בראשי ערים, והאירוע שבו ניסו לרצוח את ראש עיריית עכו זה ממש עליית מדרגה", אמר אז שלמה בוחבוט. "הכספים לא מועברים ולכן הרשויות המקומיות צריכות להוציא מכספן בשביל אבטחה לראש עיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully