וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשל נוסף: המשטרה עצרה חשוד ברצח בנגב - וחזרה בה

רמי שני

31.5.2013 / 11:03

10 ימים לאחר רצח האחיות הפעוטות ליד ערד, הודיעה משטרת מרחב נגב שנעצר אביהן החשוד ברצח. לאחר מספר דקות חזרה בה: "טעינו בזיהוי". מפקד התחנה הודח בשל אי טיפול בתלונה

צילום: שי מכלוף; עריכה: טל רזניק; קריינות: אביב אברמוביץ'

כישלון משטרתי נוסף בפרשת רצח האחיות בנגב: המשטרה הודיעה הבוקר (שישי) כי היא עצרה את אביהן של בנות השלוש והחמש שנרצחו בשבוע שעבר בכפר אל-פורעה, בחשד שהוא עומד מאחורי המעשים. אלא שמספר דקות לאחר מכן, הודיעה דוברות מרחב נגב: "הייתה טעות בזיהוי ואין מדובר באביהן של הפעוטות צר לנו על כך".

ההתרחשויות האחרונות מצטרפות לכשל שהוביל להדחת מפקד תחנת ערד. לפני הרצח, שאירע לפני עשרה ימים, התלוננה האם במשטרת ערד כי האב עלול לפגוע בבנותיה. ועדת חקירה משטרתית שבדקה את טיפול המשטרה בתלונה, גילתה "כשל חמור בהתנהלות הגורמים הנוגעים בתחנת ערד בכל הנוגע לאופן הטיפול בתלונת האם, בהיבטי פיקוד, דיווח ומקצועיות, כאשר כשל זה חוצה את שרשרת השוטרים והקצינים הנוגעים בתחנה עד לרמת מפקד התחנה". על כן, הורה מפכ"ל המשטרה להדיח את מפקד משטרת ערד מתפקידו.

הבנות שנרצחו, רימאס ואיסנאד אמטראת מנג, מאל פורעה. פאנט
המשטרה הודיעה שאביהן נעצר, וחזרה בה. הבנות אמטיראת/פאנט

בראשית השבוע נרשמה התפתחות בחקירת רצח הבנות, אסינאד ורימאס אמטיראת, עת נעצרו שלושה מאחיו של האב. השלושה נעצרו בחשד שאיימו על אם הילדות בכך שיחטפו את אחיה.

מחקירת האם עלה כי לפני כשנה ברחה עם בנותיה וכתגובה לכך משפחתו של האב חטפה את אחיה, בשנות ה-20 לחייו, והתנתה את החזרתו בהחזרת הבנות לרשות האב. כעבור מספר ימים הבנות הוחזרו אל האב, והחטוף שוחרר. בשבוע שעבר נמצאו גופותיהן של השתיים במיטותיהן על ידי אדם שנכנס לביתן. הילדות נמצאו במיטות כשעליהן סימני אלימות וחנק קשים על צווארן ובפלג גופן העליון. אנשי מגן דוד אדום שהוזעקו למקום נאלצו לקבוע את מותן.

  • עוד באותו נושא:
  • חשד לרצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully