וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת שרון גל: בכירים בערוץ 10 העידו במשטרה

29.5.2013 / 17:00

כתבים בכירים בערוץ העידו במסגרת פרשת ההטרדות המיניות שביצע לכאורה מנחה "לילה כלכלי" לשעבר, כשהיום נודע כי נחקר גם החשד שסחט באיומים. "לא טלית, אך לא פגעתי באיש"

פרשת שרון גל מסתעפת: כתבים בכירים בערוץ 10 מסרו היום (רביעי) ובימים האחרונים עדות ביחידה הארצית לחקירות פשיעה כלכלית, בנוגע להטרדות מיניות שביצע לכאורה מנחה "לילה כלכלי" לשעבר. היום התברר כי המשטרה בודקת חשד לסחיטה באיומים מצדו של גל. בשלב זה, טרם הוגשה תלונה רשמית נגד גל, שמצדו - טוען כי מתבצע נגדו "סיכול ממוקד", וכי כל מעשיו היו בגדר "השתובבות" ולא במטרה לפגוע באיש.

פרשת שרון גל - כותרות אחרונות
גל מגיב: "יש פה סיכול ממוקד. מישהו נחוש לחסל אותי"
המשטרה בודקת חשד לסחיטה באיומים מצדו של גל
המשטרה פתחה בבדיקה: שרון גל העלים מס והטריד מינית

שרון גל. ראובן שניידר,
כתבים בכירים בערוץ 10 העידו בנוגע להטרדות מינית שביצע לכאורה. גל/ראובן שניידר

"הציטוטים שתקראו בידיעות אחרונות ביום שישי הקרוב, אותם ציטוטים אנונימיים, מצוצים מן האצבע", כתב גל מוקדם יותר היום בחשבון הפייסבוק שלו, בהתייחסו לכתבה על אודותיו שצפויה להתפרסם במוסף "7 לילות" של ידיעות אחרונות בסוף השבוע. בכתבה, מאת רז שכניק, מובאות עדויות על כך ששרון גל חשף בפני עובדי ערוץ 10 שיחות אינטימיות שניהל בזהות בדויה עם עיתונאי אחר בערוץ, ובכך גרם להשפלתו.

בסטטוס ארוך ומפורט שהעלה, גל סיפר כי מאז שהודיע לערוץ 10 על החלטתו לסיים את עבודתו במסגרת "לילה כלכלי" והתכנית "שישי", מתנהל נגדו "מסע ארסי שכל כולו נועד להשמיץ אותי, ולהכפיש את שמי". על ערוץ 10 כתב כי "המקום לא אותו מקום, ההנהלה הבכירה כבר לא אותה הנהלה, וכנראה שגם ערכי המוסר של אלה המרעילים נגדי במכוון – ורק בגלל שהחלטתי לצאת לדרך חדשה, אחרי חופשה קצרה לניקוי ראש". הוא הוסיף: "לא רק שהצד השני לא מרפה, הוא אפילו מסלים את המצב, באותן שיטות נלוזות, שאתם, הציבור הרחב, לא ממש חשוף אליהן. תאמינו לי, הנחשים של הקריה, אם יש כאלה כפי שאמר רמטכ"ל פורש בזמנו, הם חתולים חביבים לעומת מה שנתקלתי בו בימים האחרונים".

"השתובבתי, אני לא טלית שכולה תכלת, אך לא פגעתי באיש"

"להגיד לכם שמדי פעם לא השתובבתי? זה לא יהיה נכון", כתב גל. "אבל מעולם לא פגעתי באישה או איש, מעולם לא הטרדתי חלילה". "אני לא טלית שכולה תכלת. כמו כל אדם, יש לי שיגעונות, לא תמיד אני מתנהג בנימוס אירופאי, והרמתי את הקול מדי פעם", המשיך, "אבל האנשים שעבדו איתי ידעו שאין לי שום כוונה לפגוע, זו עבודה תובענית, בסביבה לחוצה. והיחסים בינינו היו מעולים. כל אחד מוזמן לשאול אותם. אבל מכאן ועד הטרדות וכל שאר הרפש – המרחק עצום. זה לא עשיתי מעולם. נקודה".

גורם ב"ידיעות אחרונות" מסר בתגובה: "אנו ממליצים לכל הקוראים, ובכללם לשרון גל, לקרוא את הכתבה שתתפרסם ביום שישי ב-"7 לילות". הכתבה מאוזנת ומשקפת את הטענות שעלו נגדו אבל גם את עמדתו בהרחבה". לגבי טענותיו של גל, כי ציטוטים שתמכו בו הושמטו, אמר הגורם: "האיש אכן אמר דברים חיוביים על גל - והדברים מופיעים כלשונם בכתבה". רז שכניק סרב להגיב, ותגובת ערוץ 10 לדברים טרם התקבלה.

בתוך כך, לוואלה! ברנז'ה נודע כי גל צפוי לשבור שתיקה טלוויזיונית ולהתארח ב"אולפן שישי" של ערוץ 2 ביום שישי הקרוב, שם יגיב בשידור חי לכתבה שתפורסם בידיעות אחרונות. כזכור, לפני שבועיים הודיע במפתיע ערוץ 10 כי יפסיק את התקשרותו עם מגיש "לילה כלכלי" ועוד באותו ערב פורסם לראשונה בוואלה! ברנז'ה על הבדיקה הבלתי הולמת שנפתחה נגדו בערוץ לפני כחודשיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully