וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה: פענחנו רצח קשישה בבאר שבע באפריל

רמי שני

29.5.2013 / 13:40

צוות חקירה מיוחד של המשטרה הצליח להגיע לחשוד ברצח אנה כ"ץ בביתה בשכונת נחל עשן בעיר. החשוד נהג לסייע לקשישה להביא מצרכים לביתה, אולם ערב אחד התקוטט עמה ודקרה למוות

המשטרה סבורה כי היא פענחה את רצח אנה כ"ץ לפני כחודשיים, כך הותר היום (רביעי) לפרסום. האישה, בשנות ה-70 לחייה נרצחה בסכין בתחילת חודש אפריל. צוות חקירה מיוחד שהוקם לחקור את הרצח איתר חשוד, בשנות ה-50 לחייו, שהתיידד עם הקשישה במכולת השכונתית וסייע בידה להביא מצרכים לביתה.

מהחקירה עולה כי באחד הימים הוא ביקש להיכנס לביתה כשהיה תחת השפעה של משקאות משכרים כדי לשתות מים. בין השניים התפתח עימות מילולי שהפך לתגרה, במהלכה ככל הנראה היכו השניים אחד את השני ובשלב מסוים נכנס האיש למטבח הבית, נטל על פי החשד סכין, חנק את האישה ושיסף את גרונה.

כשהבין את פשר מעשיו, טוענים במשטרה, פעל לטשטש את נוכחותו בבית ולנקות את הזירה מדם ושאריות אחרות. בתחילה נעצרו מספר חברי משפחה של המנוחה, אולם לאחר שהתברר כי אין להם קשר למעשה, הם שוחררו. עם זאת, מהחקירה שלהם עלה שמו של החשוד, שנעצר לאחר מכן בחשד שהיה מעורב ברצח כ"ץ.

ראש מחלקת תשאול ביחידת החקירות, רב-פקד ערן כהן, סיפר היום כי החשוד הכחיש תחילה את מעורבותו באירוע אבל במהלך החקירה הוא נשבר והודה במעשה: "האיש, תושב השכונה בה מתגוררת האישה, בשנות ה-50 לחייו, היה בשני מעגלים הקרובים לנרצחת", סיפר כהן, "הוא עבד במפעל שבו שמשה בתה של האישה בתפקיד בכיר והוא פוטר משם לפני כשנתיים. את האישה עצמה הוא פגש במכולת השכונתית וההיכרות ביניהם היתה בין היתר על רקע מקום עבודתה של הבת".

כהן ציין עם זאת כי לא עלתה במהלך החקירה כוונתו של האיש להרוג את הקשישה. ההערכה בשל כך היא כי הפרקליטות תאשים אותו בסעיף של הריגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully