וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אשת היועמ"ש תורשע בהעסקת עובד זר שלא כחוק"

גלעד גרוסמן

29.5.2013 / 0:22

במסגרת הסדר טיעון שיוצג מחר לבית הדין לעבודה, תיקנס אביבה וינשטיין ב-20 אלף שקלים על העסקת עובד זר מהודו בעבודות בביתה שבהרצליה פיתוח במשך שמונה חודשים וללא היתר

הסדר טיעון בפרשת אשת היועמ"ש: אביבה וינשטיין, רעייתו של היועץ המשפטי לממשלה, שהואשמה בהעסקת עובד זר בביתה ללא היתר, הגיעה להסדר טיעון עם רשות ההגירה, כך פורסם בערוץ 2. היום (רביעי) אמור היה להתקיים דיון ראשון שלא בנוכחותה, שכן היא באבל על מות אחותה. במקום זאת, יוצג מחר ההסדר לבית הדין האזורי לעבודה בתל אביב, ובמסגרתו וינשטיין תורשע ותיקנס בסך 20 אלף שקלים.

בפברואר האחרון הוגש כתב האישום נגד וינשטיין, בגין העסקת עובד זר מהודו בעבודות בית בביתה שבהרצליה פיתוח, במשך שמונה חודשים. על פי כתב האישום, העובד, פליקס דה-סוזה, הועסק בבית משפחת וינשטיין בהרצליה פיתוח במהלך שנת 2009 בעבודות משק שונות. על פי חוק, עובדים זרים אינם רשאים לעבוד בעבודות משק, גם אם הם חוקיים בישראל. דה-סוזה, שהיה בעל היתר לעסוק בעבודות סיעוד, לא היה רשאי לעבוד אצל משפחת וינשטיין.

מדובר בפרשה שחשפה עיתונאית וואלה! חדשות דנה ויילר-פולק בשנת 2010, אז התברר כי העובד הועסק במשך כמה חודשים בבית משפחת וינשטיין. בעקבות הפרסום נפתחה חקירה, וכבר במאי אשתקד המליצה רשות האוכלוסין וההגירה להגיש כתב אישום נגד רעיית היועץ. בתיק נערכו השלמות חקירה, במהלכן זומן גם וינשטיין עצמו למסור עדות. הוא טען כי אשתו היתה אחראית על העסקת העובד, והוא כלל לא ידע על העסקתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully