וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חשד שאשת אביו בוגדת, דקר וביתר את גופתה"

רמי שני

28.5.2013 / 20:26

תושב הפזורה הבדואית נאשם כי לאחר שסבר שאשת אביו אינה מטפלת בו כראוי, שיסף את גרונה, התעלל בגופתה ושרף אותה. הגופה נמצאה בתא המטען של רכבו ליד הקריה למחקר גרעיני

כתב אישום הוגש היום (שלישי) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע נגד איברהים אלאנעמי, תושב הפזורה הבדואית בנגב, בגין רצח אשתו של אביו, כרימאן, בת 48. גופתה של כרימאן אותרה לפני כחודש בתא המטען של הרכבו של אלאנעמי, ליד הקריה למחקר גרעיני בדימונה כשהיא במצב ריקבון מתקדם. זאת, לאחר שרכבו של הנאשם חנה סמוך לגדר המתקן ועורר את חשדם את אנשי הביטחון במקום.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות פרקליטות מחוז דרום בתום חקירה מאומצת של שוטרי ימ"ר נגב, אלאנעמי חשב כי כרימאן אינה מטפלת כראוי באב, חולה אלצהיימר. כמו כן, הוא חשד כי היא מתרועעת עם גברים אחרים, נוכח חוסר יכולתו של אביו החולה לשים לכך לב. על פי כתב האישום, הוא הרחיק אותה ממקום מגוריה בשעת בוקר ונסע עמה במכוניתו עד ראש זוהר שבאזור ים המלח. שם, על פי כתב האישום, הוא הוציא סכין ושיסף את גרונה.

בכתב האישום נטען כי אלאנעמי השאיר את הגופה בשטח והלך להביא שלושה שקי ענק ומבער גז. הוא שב למקום בו השאיר את הגופה, התעלל בה, דקר אותה וחרך אותה במקומות שונים. בסופו של דבר, הוא ביתר את גופה כדי שיצליח להכניס אותה לתא המטען של מכוניתו.

לאחר שהצליח להכניס את הגופה לשקים ולתא המטען של מכוניתו, נכתב, הוא החל בנסיעה ככל הנראה כדי למצוא מקום לקבור אותה. בשל תקלה ברכב, הוא נעצר מול הקריה למחקר גרעיני. אנשי הביטחון של הקריה הזעיקו את המשטרה, שביצעה חיפוש ברכב ובתא המטען ואיתרה את הגופה המבותרת. לצד כתב האישום, הגישה פרקליטות מחוז הדרום בקשה לעצור אותו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

חשד לרצח: גופת אישה אותרה ברכב ליד הכור בדימונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully